AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Før jeg møtte mannen i mitt liv, utforsket jeg litt på sex-fronten. Jeg hadde en elsker som fungerte helt perfekt i senga, men som aldri kunne blitt kjæresteemne. Jeg trenger ikke pisk og klyper og hurramegrundt. Men følelsen av å bli tatt litt hardt og intenst, med mulighet for å utforske litt fetisjer jeg har osv. Problemet er vel at mannen i mitt liv er så vanilje som man kan få blitt. Det er ikke noe rom for noe som er utenfor den lille boksen han anser som normalt. Har jeg prøvd å hinte frampå om ting jeg liker, så rister han på hodet, sier næh, ikke noe for meg. Det tok meg flere år før jeg i det hele tatt fikk han til å prøve en ny stilling! De første årene gikk det liksom greit likevei. Vi var så forelska, hadde mye sex, og jeg følte så mye på den nærheten vi hadde. Men så kom ungene da... og sexlivet dabbet av som for de fleste andre som lider av søvnmangel og har unger rundt beina 24/7. De gangene vi har sex nå, så føles det så forhastet, vi må kjappe oss før en av ungene våkner. Og han er jo i den gamle greia si, med null vilje til å utforske noe. Og jeg savner så innmari det å virkelig få en omgang. Lidenskapen, energien, følelsene... Skilsmisse er ikke aktuelt og jeg er ikke modig nok til å være utro og få meg en elsker.. Så dette var dagens hjertesukk fra meg. Anonymkode: 2c879...0db 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Ta en ny prat. Si at du ønsker å prøve f eks xxx (ta noe som ikke er så voldsomt, f eks en ny stilling). Si at det er viktig for deg at dere prøver litt. At du har lyst til å prøve litt forskjellig for å se om det er noe dere liker. Anonymkode: 5a108...ed6 1
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en ny prat. Si at du ønsker å prøve f eks xxx (ta noe som ikke er så voldsomt, f eks en ny stilling). Si at det er viktig for deg at dere prøver litt. At du har lyst til å prøve litt forskjellig for å se om det er noe dere liker. Støtter denne, men har er nok for snill med sexen til henne 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg savner så innmari det å virkelig få en omgang. Lidenskapen, energien, følelsene... Skilsmisse er ikke aktuelt og jeg er ikke modig nok til å være utro og få meg en elsker.. Så dette var dagens hjertesukk fra meg. Litt kvelertak og småbiting er jo ikke så unormalt. Spanking er jo også noe jeg har begynt mere med, vite at det svir og brenner på skinka hennes, samtidig man knuller litt hardt, vansklig å holde igjen orgasmen da. Sex skal være varierende, ellers blir det fort kjedelig og sexen går på repeat. Selv om det klår aldri så mye i musa di, ikke vær utro, gi mannen din en sjanse! Men jeg har stor forståelse av din frustrasjon og fetish 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, museslikker69 skrev: Støtter denne, men har er nok for snill med sexen til henne Litt kvelertak og småbiting er jo ikke så unormalt. Spanking er jo også noe jeg har begynt mere med, vite at det svir og brenner på skinka hennes, samtidig man knuller litt hardt, vansklig å holde igjen orgasmen da. Sex skal være varierende, ellers blir det fort kjedelig og sexen går på repeat. Selv om det klår aldri så mye i musa di, ikke vær utro, gi mannen din en sjanse! Men jeg har stor forståelse av din frustrasjon og fetish Dessverre så har han heller ikke de beste evnene til å ta i litt, da kommer han med en gang. Han er heller ikke den som fungerer i noe særlig annet enn meg på topp, da han legger seg for tungt ned så jeg ikke får puste. Har sagt fra sikkert hundre ganger uten hell. Anonymkode: 2c879...0db
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre så har han heller ikke de beste evnene til å ta i litt, da kommer han med en gang. Han er heller ikke den som fungerer i noe særlig annet enn meg på topp, da han legger seg for tungt ned så jeg ikke får puste. Har sagt fra sikkert hundre ganger uten hell. Auda, da er han tung? Hvis han er overvektig forklarer det jo mye av saken. Da forstår jeg jo også fristelsen med å være utro, skulle så gjerne gitt deg noen livlige omganger, men jeg oppfordrer ikke til utroskap🤫
Elizabeth89 Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 Ikke vær utro. Men, ja, ta en prat med han å si hva du har lyst til. Si at det er viktig for deg. Se om dere kan reise bort uten barna å bare nyt. Gå nakne, dusj sammen, vær inntil hverandre, spis hverandre opp, bruk tid på dere selv🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 6 minutter siden, museslikker69 skrev: Auda, da er han tung? Hvis han er overvektig forklarer det jo mye av saken. Da forstår jeg jo også fristelsen med å være utro, skulle så gjerne gitt deg noen livlige omganger, men jeg oppfordrer ikke til utroskap🤫 Neida, han er egentlig ganske tynn, men han legger seg liksom tungt ned og holder ikke noe igjen av tyngden sin Anonymkode: 2c879...0db
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Elizabeth89 skrev: Ikke vær utro. Men, ja, ta en prat med han å si hva du har lyst til. Si at det er viktig for deg. Se om dere kan reise bort uten barna å bare nyt. Gå nakne, dusj sammen, vær inntil hverandre, spis hverandre opp, bruk tid på dere selv🙂 Åh, du er så god til å beskrive ekte god kjærlighet, blir rørt. Tipset ditt er absolutt å anbefale☺️
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neida, han er egentlig ganske tynn, men han legger seg liksom tungt ned og holder ikke noe igjen av tyngden sin Ka i verden, og fremdeles tung? Nå først forstår jeg ingenting. Da må jo du være endra mindre?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 Du klarer ikke tvinge frem behov i han som han bare ikke har. Anonymkode: 26a22...c2d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #11 Skrevet 6. juni 2019 11 minutter siden, museslikker69 skrev: Ka i verden, og fremdeles tung? Nå først forstår jeg ingenting. Da må jo du være endra mindre? hun mener vel at han legger hele kroppsvekta si på henne Anonymkode: 409a7...e64 2
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun mener vel at han legger hele kroppsvekta si på henne Men hvis han er tynn er det vel ikke noe snakk om vekt, da må han jo ligge i misjonæren med rette ben... Uansett, slitsomt å ha en mann som ikke er seksuelt tent, når dama vil utforske for å få et bedre og mere variert sexliv. Tror det er mange kvinner som skulle vært mere egoistisk og tenkt mere på seg selv, bestandig et mannfolk som er bedre enn den forrige uten erfaring...
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 2 timer siden, museslikker69 skrev: Men hvis han er tynn er det vel ikke noe snakk om vekt, da må han jo ligge i misjonæren med rette ben... Uansett, slitsomt å ha en mann som ikke er seksuelt tent, når dama vil utforske for å få et bedre og mere variert sexliv. Tror det er mange kvinner som skulle vært mere egoistisk og tenkt mere på seg selv, bestandig et mannfolk som er bedre enn den forrige uten erfaring... Han legger seg paddeflatt ja. Klarer ikke holde seg oppe eller bruke madrassen til å ha motstand i beina. Jeg er rund og god, men lav. Anonymkode: 2c879...0db
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #14 Skrevet 6. juni 2019 Barnevakt er ikke et alternativ. Vi har ingen til å sitte barnevakt rett og slett. Anonymkode: 2c879...0db
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #15 Skrevet 6. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevakt er ikke et alternativ. Vi har ingen til å sitte barnevakt rett og slett. ...der gikk jeg fem på gitt, lykke til videre med å få svar på dine mysterier😂
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #16 Skrevet 6. juni 2019 Hva stilling er rå sex? Anonymkode: 2b8f5...0fc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #18 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, museslikker69 skrev: Nelson-position❤️ Måtte Google denne, det går ikke her, mannen har for stor penis😂 jeg er tøyelig og har av og til bena bak nakken men det blir for vondt Anonymkode: 2b8f5...0fc
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #19 Skrevet 6. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er tøyelig og har av og til bena bak nakken men det blir for vondt Ah, den er jo også bra, musa kommer liksom mere frem da, ååh for et hærlig syn, også får jo du nyte utsikten. Liker å løfte henne opp og tre henne over staken, når hun holder meg rundt nakken, stirre hverandre i øynene, kysse munn og hals, kjenne hennes varme pust, til man blir skjelven i knerne og ikke klarer å holde seg lengre. Har du flere ideer?
Gjest loveli Skrevet 6. juni 2019 #20 Skrevet 6. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessverre så har han heller ikke de beste evnene til å ta i litt, da kommer han med en gang. Han er heller ikke den som fungerer i noe særlig annet enn meg på topp, da han legger seg for tungt ned så jeg ikke får puste. Har sagt fra sikkert hundre ganger uten hell. Anonymkode: 2c879...0db Hadde dødd av kjedsomhet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå