AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Nå er jeg skikkelig frustrert og fortvilet! Jeg har aldri hatt problemer med å få orgasme, verken på egenhånd eller ved sex. Både vaginal og klitorisorgasmer har jeg vært veldig bortskjemt med. Jeg har vært seksuelt aktiv i over 10 år, og kjenner min egen kropp godt og vet akkurat hva som skal til. Men de siste ukene har det bare stoppet helt opp. Han jeg er sammen med nå har jeg vært sammen med og hatt et veldig godt sexliv med i et halvt års tid, og han har kunne gi meg orgasmer på løpende bånd tidligere. Forrige uke hadde vi sex tre dager på rad, ganske lenge og veldig deilig. Jeg kom, men langt i fra like enkelt som tidligere, og det erget meg litt. Vi måtte til og med jobbe ganske lenge med wand, noe som normalt sett får det til å bikke over etter få sekunder. Så de siste dagene har jeg onanert hjemme, som normalt, men for aller første gang har jeg bare måtte gi opp til slutt. Når det nærmet seg 1 time og jeg ikke klarte det. Samme dagen etterpå. I går var jeg igjen med typen, og han tok meg etter alle kunstens regler, med og uten leketøy, i mange timer. Jeg prøvde å slappe av, jeg prøvde å nyte, puste og alt jeg vet pleier å fungere. Men ikke søren. Jeg stresser ikke med det ovenfor partner, han prøver å være forståelsesfull og fortelle meg at det bare er sånn i perioder, men dette har jeg aldri opplevd. Sexen er kjempe god, og jeg er helt på kanten, men det slutter der. Noen andre som har vært borti dette, og som har noen gode råd? Ønsker mitt fantastiske sexliv med multiorgasmer tilbake. 😆 Anonymkode: a35f9...b33
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: han tok meg etter alle kunstens regler, med og uten leketøy, i mange timer Mange timer?? Tror du må roe ned litt, for hans del og Anonymkode: f8bab...8fd 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange timer?? Tror du må roe ned litt, for hans del og Anonymkode: f8bab...8fd Jepp. Noen må programmeres på nytt. Dine preferanser om at sex skal være et maraton reduserer din seksuelle funksjon. Når du ligger lenge på høye verdier av positive stresshormoner så mister de effekten. Ubevisst kan du miste kontakten med den gode opplevelsen, ved at du mister "øyeblikket", og med det trykket. Jeg har selv sterke preferanser, og tuner dem ned innimellom. Resultatet er at jeg da opplever en sterkere effekt av å oppleve dem på nytt. Kall det gjerne selvhypnose, men effektivt er det. Det er mange som skyver på egne sanseinntrykk i sine forhold. Ikke få opplever at de nesten må skifte partner for å begynne på nytt. Det å gå tilbake til start er innimellom sunt. Folk som trener vet hva jeg snakker om. Din seksualitet er ikke så ulik. Lykke til. Anonymkode: fb7c4...00c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Tenker at du bare er stressa eller har mye om hodet om dagen, og kanskje at det er lurt å ikke stresse ang dette. Jeg har aldri hatt orgasme med en mann, men nok stimuli til at jeg BURDE fått det, men noe i hodet holder meg tilbake. Jeg er en ganske stressa person, men veldig glad i sex. Nå jobber jeg rett og slett med meditasjon og håper det hjelper. Anonymkode: 3b451...088
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Stress ned! Både i senga og i livet ellers. Jeg er en person som kommer fort og ofte, men har hatt et par sånne perioder hvor orgasmen forsvinner i livet. Alt for mye stress rundt, gjorde at det bare ikke funka. Og jo mer jeg stressa med det, jo verre ble det. Til slutt var det ikke godt å ha sex i det hele tatt. Anonymkode: 4665c...67e
Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 Å ha sex flere ganger om dagen, øker jo både sexlysten og sædproduksjonen til de fleste, men ikke når det blir sammenhengende over flere timer. Selv om jeg ikke er noen kanin lengre, foretrekker jeg små pauser og drikke vann mellom slike gynastikk-timer🤫 Fulgte med et couple på chaturbate som holdt på i flere timer sammenhengende, (minutt for minutt sex😅) Hun "kom" 10-12 ganger og han kom 2 ganger uten fake. Hun kom uten sammentrekninger og harde nippler, og stønnet som om det var hennes siste time. Men de gjør jo dette hver dag, så da er det vel ikke så lett å få orgasmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå