Sliten&kjørt52 Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hvor er det best å prøve... OG, - ... ER Mine plager over da .. Er det værd noe, -i kroner og øre... Mink-kåper. ¨Sølv-rev¨ Manne-luer, Seff håndsydd, -kjente navn ... Hvordan bli kvitt... ❔ a.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Er prisen annerledes om det er en Heders Kar som legger ut kåpen? Anonymkode: 5e389...462
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 10 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Hvor er det best å prøve... OG, - ... ER Mine plager over da .. Er det værd noe, -i kroner og øre... Mink-kåper. ¨Sølv-rev¨ Manne-luer, Seff håndsydd, -kjente navn ... Hvordan bli kvitt... ❔ a. Kanskje på Finn.no? Det er viktig å legge ut fine fotografier av produktene i annonsen Anonymkode: 4ae94...e6a
Sliten&kjørt52 Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2019 På 6.6.2019 den 11.11, AnonymBruker skrev: Er prisen annerledes om det er en Heders Kar som legger ut kåpen? Anonymkode: 5e389...462 Usikker på det, -men blir vel hatet for å selge pels om dagen, MDG, -Og det som værre er tilter vel da... 😋 ... Jeg får se. ... a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå