AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Hodestups forelsket i en kollega.. Det er vondt og totalt upassende, men klarer ikke få tankene på noe annet. Tenker på han dag og natt. Anonymkode: 3ac51...ebc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Det skjer. Ikke upassende. Anonymkode: f67fa...168
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer. Ikke upassende. Anonymkode: f67fa...168 Hvordan kan jeg komme over det? Har vært forelsket i over fire måneder. Anonymkode: 3ac51...ebc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Hvorfor er det upassende? Anonymkode: 1d56b...d5f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det upassende? Anonymkode: 1d56b...d5f Vi er på jobb. Kan ikke gå rundt som en nyforelsket fniste tenåring rundt kollegaen min. Kan ikke fortelle det heller. Jeg er stygg og feit. Det er ingen grunn til å tro han noen gang kan falle for meg. Anonymkode: 3ac51...ebc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Du er vakker som du er. Anonymkode: 14dba...ad2 5
Summ Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er på jobb. Kan ikke gå rundt som en nyforelsket fniste tenåring rundt kollegaen min. Kan ikke fortelle det heller. Jeg er stygg og feit. Det er ingen grunn til å tro han noen gang kan falle for meg. Anonymkode: 3ac51...ebc Smink deg. Makeup mekka har billig sminke og masse tilbud. Se på sminkevideoer på YT. Kle deg pent, med klær du føler deg sexy i. Spiller ingen rolle om du er stygg og feit, eller pen og slank. Det er hvordan du ser deg selv som er viktig. Du kan også dra på treningssenter, og du kan kjøpe yoghurt, og frukt og sukkerfri saft istedenfor brus og godteri. Det bedrer psyken din også. Det er ikke feil å være forelsket i kollega, det er veldig vanlig å treffe noen på jobb.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Du lurer deg selv, du er nok ikke forelsket. Det finner du fort ut av, kvinner også følelser er håpløst. Anonymkode: a8333...c3c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 Er og intr i en kollega. Men tør ikke sjekke han opp. Vi er begge single. Anonymkode: 6a2ce...a72
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #11 Skrevet 6. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hodestups forelsket i en kollega.. Det er vondt og totalt upassende, men klarer ikke få tankene på noe annet. Tenker på han dag og natt. Anonymkode: 3ac51...ebc ring en elsker så slipper du å tenke på han. Anonymkode: 49297...c7b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er og intr i en kollega. Men tør ikke sjekke han opp. Vi er begge single. Anonymkode: 6a2ce...a72 hvorfor tørr du ikke sjekke han opp? er for voksen til det? Anonymkode: 49297...c7b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg komme over det? Har vært forelsket i over fire måneder. Anonymkode: 3ac51...ebc skift jobb, begynn i kveld med å finne ny jobb. Eller så får du en mann i ditt nær miljø til å date deg, og du glemmer din kollega for evig og alltid, og du forstår du bare var veldig usikker ppå hva kjærlighet egentlig er. Du kan bli forelsket i hvem som helst om du vil. Du trenger mer erfaring med menn i senga, da tror jeg pipa lyder en annen låt. Anonymkode: 49297...c7b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #14 Skrevet 6. juni 2019 Skjønner hvordan du har det, jeg er nettopp «ferdig» med noe lignende. Var sykt betatt av en kollega i sju-åtte måneder. Helt håpløst. Han likte ikke meg heller. Anonymkode: 19fcb...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå