AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Usikker på om dette er riktig kategori men prøver likevell:) Har kommet over flere og flere saker om jenter som selge brukte truser, sokker, sko.. ja, you name it! Og vurderer å prøve det ut selv som en liten ekstra inntekt. Noen her som har prøvd det selv som kan gi noen tips? Hvordan går jeg frem? Kan man bruke finn.no eller er det andre mer passende sider? Mottar betaling anonymt? Generelle tips og triks? Takker for alle seriøse svar! Anonymkode: ef070...ed7
Jonn Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 (endret) På 6.6.2019 den 0.19, AnonymBruker skrev: Usikker på om dette er riktig kategori men prøver likevell:) Har kommet over flere og flere saker om jenter som selge brukte truser, sokker, sko.. ja, you name it! Og vurderer å prøve det ut selv som en liten ekstra inntekt. Noen her som har prøvd det selv som kan gi noen tips? Hvordan går jeg frem? Kan man bruke finn.no eller er det andre mer passende sider? Mottar betaling anonymt? Generelle tips og triks? Takker for alle seriøse svar! Anonymkode: ef070...ed7 Prisen får en våt truse? Interessert Endret 29. juni 2019 av Jonn Jeg syntes du skal legge det ut på Finn jeg kjøper gjerne.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Google det. Les deg opp. Det er flust av slike tråder allerede her inne. Alle tipsene er der Anonymkode: 89926...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå