AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Bør jeg ligge på samme rom som sønnen min på 7 år som har omgangssyke? Han pleier alltid få lov å ligge i min seng når han er syk men har ikke lyst å bli smittet av omgangssyke,å skal vi ligge på samme rom så må vi ligge i samme seng for er ikke plass til noe annet.Tenker at det er nok lettere å bli smittet om vi ligger så tett. Er det greit om jeg heller sover på sofaen eller i hans seng mens han ligger i min? Eller bør jeg ligge på samme rom av sikkerhetsmessige årsaker når ham kaster opp? Sikkert veldig dumme spørsmål men han er ikke så ofte syk så vet ikke helt hva som er vanlig å gjøre. Anonymkode: 94c37...7e0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Med en 7 åring er ikke det nødvendig. Sett en bøtte ved sengen og la han ha døren helt åpen så dere hører om han trenger dere i løpet av natten Anonymkode: 7ada9...93e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med en 7 åring er ikke det nødvendig. Sett en bøtte ved sengen og la han ha døren helt åpen så dere hører om han trenger dere i løpet av natten Anonymkode: 7ada9...93e Var det jeg også tenkte at han begynner å bli så stor at det kanskje går greit om han ligger i sengen alene. Bøtte har han allerede der inne og døren er alltid åpen. Anonymkode: 94c37...7e0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Hjalp uansett ikke å ligge på sofaen for nå er jeg blitt syk likevel Anonymkode: 94c37...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå