AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Jeg vurderer sterkt å bo billigere. Er drit lei av å hele tiden prøve å bli gjeldsfri. Dårlig råd. Bekymringer,. Osv. Hva er poenget? Anonymkode: 2770e...742
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer sterkt å bo billigere. Er drit lei av å hele tiden prøve å bli gjeldsfri. Dårlig råd. Bekymringer,. Osv. Hva er poenget? Anonymkode: 2770e...742 Jeg vurderer det samme selv om det går rundt økonomisk. Heller leie, sette ting på lager når jeg reiser, bruke litt av pengene av salget, være egoistisk og leve her og nå. Ikke tenke på noen. Være ungkarskvinne på heltid. Men heller ikke det virker tiltrekkende. Selv om jeg er singel har jeg familie, og eldre å ta litt hensyn til. Det føles klemmende, så flytter jeg blir det innen Norge eller til nød til Danmark. Ser for meg at det ikke blir billigere for da må jeg ha større bolig, besøk osv. Anonymkode: 7dd07...cbf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Hva med å droppe avdrag? Betale renter? Anonymkode: adf71...93e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Alle har en eller annen form for problemer. Vi alle synes våre problemer er verst. For to mnd siden hadde jeg gjerne tatt et implantat i bytte. Anonymkode: a4c1e...f11
Christina82 Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 Ryddet for brukerdebatt, tull og avsporinger. Ninab82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå