AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Jeg ønsker å få vite hvor mye jeg har jobbet, som en stillingsprosent, det siste året. Jeg er ekstravakt i en tredelt turnus som ifølge google vil utgjøre 1568t i året. Jeg har jobbet totalt 1113t de siste 12 månedene. Som ekstravakt har jeg ikke krav på ferie, jeg vet ikke om det påvirker tallene. Hvor stor stilling er dette tilsvarende? Det er vanskelig å si eksakt hvor mange timer jeg har hatt per uke eller måned da jeg har jobbet alt fra 1 til 6 dager per uke. Anonymkode: a5d9a...614
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Snakk med lønningskontoret, de regner ut en snittbasert prosent for deg. Anonymkode: 0f2dc...1ae
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med lønningskontoret, de regner ut en snittbasert prosent for deg. Anonymkode: 0f2dc...1ae Finnes det ingen regnestykke man kan gjøre? Anonymkode: a5d9a...614
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Først må jeg si at dette har jeg null peiling på, men fornuften sier meg at det tilsvarer 90% stilling ish. Fra wikipedia: Sitat I Norge, hvor mange arbeidstakere har tariffestet 37,5 timers arbeidsuke og 5 ukers ferie, vil et årsverk utgjøre ca. 1 695 timer. I SSBs lønnsstatistikker regnes etårsverk som 1 950 timer (inkludert ferie). 1 750 timer (eksklusive ferie) brukes somårsverk i bygg- og tjenestestatistikk. Anonymkode: ef06f...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå