AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Følte meg ufattelig dum som ikke klarer å finne ut av dette og har googlet meg i hjel. Jeg ønsker å gjøre et innrykk på kun deler av teksten, men da følger alt med. Hvordan få alt til å ikke følge med? Noen som skjønner hva jeg mener? Anonymkode: cadca...8c5
AndreasBR Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg ufattelig dum som ikke klarer å finne ut av dette og har googlet meg i hjel. Jeg ønsker å gjøre et innrykk på kun deler av teksten, men da følger alt med. Hvordan få alt til å ikke følge med? Noen som skjønner hva jeg mener? Anonymkode: cadca...8c5 Legg inn teksten som skal gjøres innrykk på i egen paragraf tenker jeg..
Chiyo Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg ufattelig dum som ikke klarer å finne ut av dette og har googlet meg i hjel. Jeg ønsker å gjøre et innrykk på kun deler av teksten, men da følger alt med. Hvordan få alt til å ikke følge med? Noen som skjønner hva jeg mener? Anonymkode: cadca...8c5 Har du prøvd å trykke på TAB? Når jeg skriver oppgaver, så må jeg ha en å kalt "indenture" når jeg begynner et nytt avsnitt. Da trykker jeg på TAB, og linjen vil flytte seg. Dette kan også være hjelpsomt: https://asklibrary.com.edu/faq/57140 Endret 6. juni 2019 av Chiyo
AndreasBR Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 3 timer siden, Chiyo skrev: Har du prøvd å trykke på TAB? Når jeg skriver oppgaver, så må jeg ha en å kalt "indenture" når jeg begynner et nytt avsnitt. Da trykker jeg på TAB, og linjen vil flytte seg. Dette kan også være hjelpsomt: https://asklibrary.com.edu/faq/57140 Dersom teksten er i samme paragraf vil hele paragrafen rykkes inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå