Alacthel Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Noen her som bruker/har prøvd Revlon nutri color creme i fargen 411? Jeg farger håret lysebrunt, og fikk tips om denne så det kan være mørkere en stund til den vaskes ut. Kult tenkte jeg Gjorde som det står og fargen ble mørk og fin! MEN, så tenkte jeg å bare la den vaskes ut etterhvert... fargen blir jo svakere, men håret blir bare grønnere og grønnere 🙄 Brukt renseshampoo for å få ut det siste, trodde jeg.. men fortsatt grønt. Farget over håret med en veldig rødlig brunfarge, men ingenting vil sitte der Revlon har vært 🤣 Må jeg bare bruke den i evig tid, eller vil det grønne bli borte til slutt? (straks 3 uker siden jeg brukte den sist, og det er sykt grønnt enda.....)
Alacthel Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2019 Hvis noen har gått på samme smellen, så prøvde jeg ut et triks nå. Brukte saften av 1 sitron, 1ss honning og blandet det sammen med head and shoulders. klinte det godt inn i håret, tok på plasthette og venta en time... fargen bare rant ut i dusjen! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå