Gå til innhold

Hva er dine sterke sider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg at du er på date med en drømmepartner du er desperat etter å imponere, alt stemmer med kjemi og personlighet.

Hva ville du forsøkt å vise fram ved kroppen din, og hvordan? hva ville du kamuflert, og hvordan?

(hva ville du hatt på deg for å fremheve det du tror den andre vil like, sittestilling, armbruk, skjule/fremheve negler fingre, kanskje noe du vet du absolutt må unngå å gjøre f.eks.osv)

Anonymkode: 70ee4...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å vise at en er velutstyrt. Flashe penger. At jeg elsker nærhet og kos. Fortelle at jeg får gode tilbakemeldinger om at jeg skjønner kvinnekroppen. At jeg har høy kunnskap om menneskers mentalitet og psyke. Alt dette finner de ut hvis de velger å bli bedre kjent. 

Anonymkode: b38a3...a56

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Å vise at en er velutstyrt. Flashe penger. At jeg elsker nærhet og kos. Fortelle at jeg får gode tilbakemeldinger om at jeg skjønner kvinnekroppen. At jeg har høy kunnskap om menneskers mentalitet og psyke. Alt dette finner de ut hvis de velger å bli bedre kjent. 

du glemte å legge til ydmykhet. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vise kropp for å få drømmekjæresten?? Tror ikke det man får da er noens drømmekjæreste..

Anonymkode: 17ac5...4cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, megda skrev:

du glemte å legge til ydmykhet. 

Det er implisitt i deler av det en skrev. Du finner ofte det du mangler selv, noe du speiler tydlig ditt tekstuelle vesen, i sitatet over.

Skrevet

Jeg er meg selv på godt og vondt. Jeg jobber ikke febrilsk med å overtelle henne. Driver heller ikke med noe skuespill for å fremstå som noe helt annet enn det jeg i realiteten er. Velger hun ikke meg så er det jo hennes tabbe. Han er sikkert en bedre fyr enn meg da så får håper han som hun valgte svarer opp til forventningene hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenk deg at du er på date med en drømmepartner du er desperat etter å imponere, alt stemmer med kjemi og personlighet.

Hva ville du forsøkt å vise fram ved kroppen din, og hvordan? hva ville du kamuflert, og hvordan?

(hva ville du hatt på deg for å fremheve det du tror den andre vil like, sittestilling, armbruk, skjule/fremheve negler fingre, kanskje noe du vet du absolutt må unngå å gjøre f.eks.osv)

Desperasjon er totalt turn-off.

Anonymkode: fdf4f...cd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Å vise at en er velutstyrt.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er implisitt i deler av det en skrev.

Hvorfor omtaler du deg selv med ubestemt pronomen?

Skrevet

Jeg er leken, naturlig, glad i sex og jeg skjuler absolutt ingenting av kroppen min. 

Menn liker det. Bortsett fra noen få som selv har et anstrengt forhold til nakenhet og sex. Det hadde uansett ikke vært drømmemannen. Bort med slike! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til syvende og sist vil jo personen huske det du sa. Dine spørsmål. Hvordan du lyttet. Det er mulig du alt tar dette for gitt, men innlegget gir inntrykk av at alt det er borte. Bortsett fra at du skrev noe om kjemi.

Kle deg slik at du føler deg attraktivt. Enten om du er mann eller kvinne og vis hvem du er. Og vær trygg når du gjør det. Dette kan ikke fakes spesielt lenge. Noen snapper opp faken umiddelbart. Så lytt hvis du liker vedkommende. Uendelig mengde data du henter der. Uten å sette opp et slags falskt show. That was my two cents.   

• Liker 1
Skrevet

Hva har sterke sider med kropp å gjøre? Min sterke side er at jeg klarer å lytte, og humor. Kanskje litt malplassert humor, men uansett. 

Kroppen min er ikke det jeg setter i fokus akkurat. Ser helt grei ut, hverken mer eller mindre, men håret mitt er jeg ganske nøye på. Det og øynene er vel det jeg får mest komplimenter for. Og det er jo greit det da. Men gi meg heller komplimenter for egenskaper. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans med high waist på meg får de fleste til å stirre. Da blir rumpa mi rund og spretten og jeg får en syk midje. Sliter faktisk med at folk og fe MÅ klype meg i rumpa, både venner, ukjente, kollegaer. Så jeg er allerede en magnet. Hvis jeg møter en mann jeg vil ha sex med, er jeg god på å flørte på en måte som er kun min, de blir interesserte i å vite mer, og klarer ikke å glemme meg. Hvis jeg vil bli kjæreste så trenger jeg bare å lage mat, og holde samtale under måltidet. Er god på å lytte og spør spørsmål der folk føler seg hørt og respektert. Har ikke blitt avvist romantisk sett siden tenårene. Har en flott samboer nå, første gang vi møttes var planen min bare å ha sex, så jeg flørtet som jeg pleier. Mannen viste seg å gi fra seg den deiligste energien jeg har kjent, så møte nr 2 ble biffmiddag etterfulgt av 2 dager i strekk sammen og vipps så var det oss.

Anonymkode: 1c993...331

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desperasjon er totalt turn-off.

Ja, noen foretrekker de som gir fullstendig faen, skikkelig digg, desp not! 👎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...