AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Hva har du av sexleketøy? Har selv to vibratorer, en bullet og en g-punktsvibrator. Nysgjerrig på hva andre mennesker har liggende hjemme😀 Anonymkode: 0038a...bf4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Lelo: Tor, Smart Wand Large, Tiani 2 We-vibe: Touch, Wish, Bloom + vanlige kuler I know, vi gikk litt bananas... Anonymkode: 3b217...cea
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Tre utgaver av womanizer. (favorittene som alltid ligger øverst) 3 vibratorer 2 vanlige dildoer Butplug med diamant Butplug med vibrator 2 fleshlight til gubben, som jeg bruker npr jeg har mensen og som han bruker selv npr jeg ikke er hjemme 🤭 Anonymkode: 7a37f...257
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 1 stk dildovibratorer 2 stk rabbitvibratorer 1 stk penisring med vibrasjon 2 stk penisring uten vibrasjon 2 stk penishylser Pisk Håndhjern En haug med sexy antrekk og undertøy Anonymkode: ef128...7d5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Har ikke så mye foreløpig, men etter at vi kjøpte Fifty Shades Masasjestaven har jeg ikke vært på utkikk etter noe mer. Den er fantastisk!! Anonymkode: aa2b7...f37
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 stk dildovibratorer 2 stk rabbitvibratorer 1 stk penisring med vibrasjon 2 stk penisring uten vibrasjon 2 stk penishylser Pisk Håndhjern En haug med sexy antrekk og undertøy Anonymkode: ef128...7d5 Bruker dere penishylsene ofte? Hvilke modeller har dere? Anonymkode: 7e4fc...8a5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 Vurderer veldig å bestille en womanizer, men er så mange forskjellige typer. Typen har veldig lyst på magic wand han kan bruke på meg, men tror det er litt i meste laget.. Noen som har noe erfaringer? Anonymkode: 0038a...bf4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vurderer veldig å bestille en womanizer, men er så mange forskjellige typer. Typen har veldig lyst på magic wand han kan bruke på meg, men tror det er litt i meste laget.. Noen som har noe erfaringer? Anonymkode: 0038a...bf4 Jeg fikk min første womanizer av kjæresten min første gangen den kom. Det er den deiligste greia jeg har hatt mellom beina før! Vi skulle bare prøve den før vi skulle ut med noen venner, men etter x antall orgasmer, bløt seng (aldri skjedd før), en sjokkert samboer og to støle lår, ble bi en time forsinket. Nå har vi den første, w500 og den siste som kom nå, premium versjonen. Jeg får ikke sagt hvor deilig det er og jeg kommer mange ganger etterhverandre, spruter som en gal til mannens store glede (ja kan hende det er tiss, men godt er det uansett) Så ja! Erfaringen tilsier at det er verdt hver krone, og sexlivet hadde aldri vært det samme uten 💦💦 Anonymkode: 7a37f...257
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Har to vibratorer, er egentlig ikke en fan så bruker de så godt som aldri. Syns orgasmene blir dårligere. Anonymkode: fac42...1b5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk min første womanizer av kjæresten min første gangen den kom. Det er den deiligste greia jeg har hatt mellom beina før! Vi skulle bare prøve den før vi skulle ut med noen venner, men etter x antall orgasmer, bløt seng (aldri skjedd før), en sjokkert samboer og to støle lår, ble bi en time forsinket. Nå har vi den første, w500 og den siste som kom nå, premium versjonen. Jeg får ikke sagt hvor deilig det er og jeg kommer mange ganger etterhverandre, spruter som en gal til mannens store glede (ja kan hende det er tiss, men godt er det uansett) Så ja! Erfaringen tilsier at det er verdt hver krone, og sexlivet hadde aldri vært det samme uten 💦💦 Anonymkode: 7a37f...257 Hvilken av de syns du er best? Er det noen store forskjeller liksom? Anonymkode: 0038a...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken av de syns du er best? Er det noen store forskjeller liksom? Anonymkode: 0038a...bf4 Premium er favoritten nå, for den er det plass til sammen med mannen min, men alle er deilige. W500 durer mer og er litt klumpete, men gjør jobben. Ser mange roser den lille til under tusenlappen, men den er brukt bare en gang her. Anbefaler deg å ta med en butplug i tillegg. Doggy med butplug, penis og womanizer. Da er det bare å ha god tid 💦 Anonymkode: 7a37f...257
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere penishylsene ofte? Hvilke modeller har dere? Anonymkode: 7e4fc...8a5 Fatboy cocksleeve og penishylse fra Tom of Finland. Bruker den innimellom når vi vil ha litt ekstra spenning i hverdagen. Anonymkode: ef128...7d5
Elizabeth89 Skrevet 7. juni 2019 #13 Skrevet 7. juni 2019 Har kun en liten blå dildo for g-pukt, da spruter jeg, men kan også bruke den på klitoris. Men liker best å bruke høyre langefinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå