Gå til innhold

Hva har du fått til i livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt: hva har du fatt til så langt i ditt liv og har du ikke fått til? 

Si gjerne hvor gammel du er :)

Anonymkode: 5cd08...808

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som sagt: hva har du fatt til så langt i ditt liv og har du ikke fått til? 

Si gjerne hvor gammel du er :)

Begynne med deg selv, kanskje?

Anonymkode: 1896b...1d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi jeg ikke har fått til noe!?^^

AnonymBruker
Skrevet

37 år, har ikke fått til noen ting. Mistet jobber og kjærester pga sykdom, og er idag ufør

Anonymkode: 31a46...fa8

• Liker 3
Skrevet

26 år.

Bachelorutdanning, jobb relatert til bachelorgraden siste 5 år, kjøpt min første leilighet for kapital jeg hadde spart opp selv, bor nå med mannen i mitt liv i en leilighet som vi eier sammen og vi venter vårt første barn sammen ❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke oppnådd mye. Men jeg har oppnådd å bli en god mamma, tross dårlige utsikter for dette tidligere. Er nå 22 år gammel. Også eier jeg et eget hus, det har jeg også oppnådd. Er i prøvetid på drømmejobben, så håper også den går i boks.😊 

Anonymkode: 04dd6...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

55 år, og godt fornøyd med hva livet har gitt meg hittil. God utdannelse, mange reiser rundt omkring i verden, gode venner, to flotte barn som har vokst opp til å bli det de ville, nedbetalt relativt stor leilighet, og en interessant jobb.  

Anonymkode: 2b450...7c5

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Fått ett barn . Ikke oppnådd noe særlig. Er ufør . 

Anonymkode: eb130...8d1

AnonymBruker
Skrevet

25 år gammel. Etter mye motstand på veien har jeg fått til et fagbrev og blitt en dyktig fagarbeider innenfor samme felt om jeg får si det selv, kjøpt leilighet og kommet inn på ingeniør innenfor samme felt som videreutdanning.

Anonymkode: 5b9dd...b18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "oppnådd"? For noen er det å ta en utdanning å oppnå noe, for andre er utdanning så selvfølgelig at de ikke tenker på det engang. Jeg har ikke gjort noe varig for denne planeten. Så sånn sett har jeg ikke oppnådd noenting.

Men jeg har selvsagt oppnådd personlige ting, som å ta utdanning, kjøpe meg hus, lære å vaske klær, pusse opp en veteranbil osv.

Anonymkode: 282df...7d6

AnonymBruker
Skrevet

30 år, eier to hus og to biler, bachelor og fast jobb. Nettopp fått meg kjæreste :) Håper etterhvert jeg kan starte en familie og lære barna mine gode verdier og stå opp dem slik mine foreldre har gjort mot meg. Det jeg kanskje er mest glad jeg et oppnådd her i livet er det å fortsatt glede meg over små ting i hverdagen, som en kveld med gode venner.  Gah - ser nå at livet mitt så «rosenrødt» ut, men har altså mine ting å slite med men velger å ikke fokusere på det.

Anonymkode: af06f...a00

Skrevet

Ingenting av betydning

AnonymBruker
Skrevet

27 år. Fullført videregående med en 6 på vitnemålet. Men tilfeldighetene har aldri helt villet gå min vei så jeg kom opp ineksamen i de svakeste fagene, som resulterte i et par 2'ere ekstra.

skaffet meg jobber og tjent opp penger. 

Ellers bare vært en stor fiasko. 

Anonymkode: 965bf...617

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

29, jobber som advokat. Har mann, hus, hund og første baby om noen uker.

Har ikke enda oppnådd å gå ned det jeg ønsker i vekt etter å ha vært tjukk hele livet.  Til nå gått ned 40 av 60 kg overvekt.

Anser meg som lykkelig og meget meget heldig i livet. 

Anonymkode: 57fb5...e86

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye om du ser med materielle øyne. Men jeg har hatt et tøft liv med mye vold og mishandling, og jeg står oppreist og er i live enda. Er 40, har mann og barn, men der stopper det også. Har hatt nok med å leve før. 

Anonymkode: 38738...7f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har fagbrev, eier hus med min kjære samboer, har to flotte hunder, har fått drømmejobben som hundetrener, har egen bil, og jeg har veldig gode og nære venner. 

Er 27 år gammel. 

Anonymkode: 3ac74...d41

AnonymBruker
Skrevet

Ingen verdens ting. Har en jobb, men det er alt. Har i grunn ingen planer om å bli pensjonist for å si det sånn.

Anonymkode: 013fb...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Utdanning, karriere, gift, barn, hus, bil, hamster. Bodd i utlandet noen år. 

Men det viktigste av alt - jeg har runna alle brettene på candy crush 👌

Anonymkode: 31660...79e

• Liker 2
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Jeg har beskyttet uskyldige mennesker mot slemme, onde mennesker som parkerer der de vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...