AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:51 #41 Del Skrevet onsdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg kom over denne tråden siden jeg nå sitter i samme situasjon som deg. Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og sannsynligvis er jeg ganske langt på vei... Har snust hele veien, fordi jeg naturligvis ikke har visst at jeg er gravid. Har ikke hatt noen symptomer annen enn ustabil menstruasjon over lang tid, men det er en annen historie. Hvordan gikk det med deg og barnet? Anonymkode: 2b6ed...daf Snusbruk under et helt svangerskap kan faktisk føre til at barnet får abstinenser etter fødsel. Og disse abstinensene kan i verste fall være kraftige. Hilsen sykepleier fra nyfødt intensiv Anonymkode: 5e73b...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:58 #42 Del Skrevet onsdag kl 18:58 Ei kollega snuste hele svangerskapet. Gikk fint det å. Trur hun snuste en til to stk hver dag. Hun klarte ikke å slutte. Hun prøvde. Men gikk ikke. Anonymkode: 9728f...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:05 #43 Del Skrevet onsdag kl 19:05 Jeg byttet til onico. 0 tobakk og nikotin. Anonymkode: 70211...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:15 #44 Del Skrevet onsdag kl 19:15 Jeg røkte 5 av de mildeste sigarettene da jeg var gravid for 30 år siden. Er selvfølgelig ikke stolt av det, men det gikk helt fint med barnet, som nå er en voksen mann. Min lege den gang, sa at det var mindre farlig med de 5 milde sigarettene daglig, enn å stresse med å slutte og føle seg mislykket og deppa over å ikke klare det. Husker hun forklarte noe med at røyken var ute av kroppen min etter 15 min, og på de 15 min fikk ikke baby i seg noe særlig. Hun sa også at det faktisk var farligere å gå en viss tid langs en trafikkert vei daglig, med eksos og flyvestøv. Nå refererer jeg bare til hva hun sa den gang, altså 🙂. Sikkert ingen leger som sier det nå. Anonymkode: d806d...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #45 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Det er mye verre med alkohol, om det er en trøst. Bare slutt nå, om du ikke har gjort det ♥️ Anonymkode: 44a3e...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:09 #46 Del Skrevet onsdag kl 21:09 Jeg snuser heldigvis ikke mye. Kanskje 4-5 snus om dagen og ca en boks i uka. Akkurat nå klarer jeg ikke engang å forstå at jeg er gravid, samtidig tenker jeg på at jeg snart har snust halve svangerskapet og er bekymret for hva det kan ha gjort. Anonymkode: 2b6ed...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:12 #47 Del Skrevet i går, 06:12 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg røkte 5 av de mildeste sigarettene da jeg var gravid for 30 år siden. Er selvfølgelig ikke stolt av det, men det gikk helt fint med barnet, som nå er en voksen mann. Min lege den gang, sa at det var mindre farlig med de 5 milde sigarettene daglig, enn å stresse med å slutte og føle seg mislykket og deppa over å ikke klare det. Husker hun forklarte noe med at røyken var ute av kroppen min etter 15 min, og på de 15 min fikk ikke baby i seg noe særlig. Hun sa også at det faktisk var farligere å gå en viss tid langs en trafikkert vei daglig, med eksos og flyvestøv. Nå refererer jeg bare til hva hun sa den gang, altså 🙂. Sikkert ingen leger som sier det nå. Anonymkode: d806d...276 Dette er 30 år siden og gjelder ikke i dag. Anonymkode: 8d35b...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #48 Del Skrevet i går, 06:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg snuser heldigvis ikke mye. Kanskje 4-5 snus om dagen og ca en boks i uka. Akkurat nå klarer jeg ikke engang å forstå at jeg er gravid, samtidig tenker jeg på at jeg snart har snust halve svangerskapet og er bekymret for hva det kan ha gjort. Anonymkode: 2b6ed...daf https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/svangerskap-gode-rad/svangerskap-og-snus Anonymkode: 5e73b...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #49 Del Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg røkte 5 av de mildeste sigarettene da jeg var gravid for 30 år siden. Er selvfølgelig ikke stolt av det, men det gikk helt fint med barnet, som nå er en voksen mann. Min lege den gang, sa at det var mindre farlig med de 5 milde sigarettene daglig, enn å stresse med å slutte og føle seg mislykket og deppa over å ikke klare det. Husker hun forklarte noe med at røyken var ute av kroppen min etter 15 min, og på de 15 min fikk ikke baby i seg noe særlig. Hun sa også at det faktisk var farligere å gå en viss tid langs en trafikkert vei daglig, med eksos og flyvestøv. Nå refererer jeg bare til hva hun sa den gang, altså 🙂. Sikkert ingen leger som sier det nå. Anonymkode: d806d...276 Dette er jo bare pissprat. Mennesker i krig føder friske barn. Da kan man snakke om stress da. Men bare trøst deg selv du. Sånn er det når man ikke eier selvdisiplin Anonymkode: 39a85...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:07 #50 Del Skrevet i går, 17:07 Jeg snuste hele graviditeten, men holdt meg til 1 eller 2 snus for dagen. Det gikk helt fint med baby, og morkaken var tipp topp selvom baby ble født dag 12 på overtid. Når det er sagt så har jeg fremdeles så vanvittig dårlig samvittighet, så anbefaler deg virkelig å slutte hvis du klarer. Anonymkode: f1fa3...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå