Solstråla74 Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Har en datter som skal reise til Polen. Her skal hun være i ei uke. Trenger hun reiseforsikring, og evt finnes det reiseforsikring for en mnd om gangen. Hun reiser ikke så mye utenlands, og derfor synes jeg det er litt unødvendig å skulle betale for et helt år. Har selv reiseforsikring gjennom dnb. Vil kanskje denne gjelde for henne. Hun er 24 år, og bor for øyeblikket hjemme hos meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Hei:) gå inn på europeiske.no..der kan du velge selv hvor mange dager/uker du trenger forsikring for :)) Anonymkode: c73db...bcd
Rosalie Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Nei, hun er ikke dekket av din forsikring, det er hun for gammel til, og ja, hun bør ha reiseforsikring, husk at den også gjelder ved reiser innenlands. Det finnes egne reiseforsikringer for ungdom og for studenter, som er billigere. Dersom hun er medlem av fagforening er det mulig hun har reiseforsikring gjennom denne, eller at fagforeningen har gode avtaler for reiseforsikring. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Husk at helårs reiseforsikringer også dekker skader og slikt hver gang hun går ut døren hjemme. Blir sykkel skadet på tur til jobb/skole, jakken eller veska stjålet på byen, eller lignende, så dekkes slikt at helårs reiseforsikringer. Anonymkode: 35065...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Jeg bestilte gjennom dnb i fjor sommer da jeg reiste. Var i samme situasjon som datter din, altså hjemmeboende og i 20-årene. Mener å huske jeg kunne bestille for kun de dagene jeg trengte. Anonymkode: 8e409...8ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå