Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på festival i helga, der jeg endte med å ligge med en jeg er forelska i, å vi hadde dype samtaler og en skikkelig fin natt. Neste dag skulle jeg være på et annet område med mine egne venner som jeg selv dro med, men da jeg måtte tilbake til dette andre området endte jeg alikevel opp med denne gjengen. Har vist seg før at å drikke med disse folkene går dårlig for meg, og selv om jeg bare hadde med meg noen bokser øl endte det med blacklout fra 18 tiden. Da hadde jeg etter en avvisning fra denne gutten kysset med alle andre, og ligget med en jeg aldri ville ligget med midt under festen så alle fikk det med seg. Husker ikke noenting. 

Denne gutten jeg er forelska i har sagt at han ikke har noen følelser, men samtidig at han ikke klarer å tro at jeg er forelsket i han. Har jeg nå ødelagt alt, eller kan det hende han glemmer at jeg lå med han andre med tiden? Det var jo ikke noe mellom oss, men tror han ikke stoler på meg da jeg sier jeg er gira på han men igjen gjør dette. Fra min side var det nok en ren følelsesmessig reaksjon.. 

og hva med ryktet mitt? Har aldri oppført meg slik i fylla før, vil folk glemme?

Anonymkode: eb050...e92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, folk vil ikke glemme. Ryktene går. 

Anonymkode: fbd50...de7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stemplet og dømt til evig tid, og ingen gutt vil ha noen som er så løse

Anonymkode: 2c442...1f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ikkje bra ut. Timingen er ikkje bra. Antageligvis har du det. Men det finner du ut på sikt. Det kan gå bra, dere er jo ikkje eksklusive.

Anonymkode: f22fe...1a1

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd for dem. Tror det er mange som går glipp av herlige mennesker ved å pushe vekk "løse" mennesker.

Anonymkode: b35ac...74f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk glemmer etter hvert. I alle fall når det kommer noe nytt å sladre om. 

Anonymkode: ec5d9...ba9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på festival i helga, der jeg endte med å ligge med en jeg er forelska i, å vi hadde dype samtaler og en skikkelig fin natt. Neste dag skulle jeg være på et annet område med mine egne venner som jeg selv dro med, men da jeg måtte tilbake til dette andre området endte jeg alikevel opp med denne gjengen. Har vist seg før at å drikke med disse folkene går dårlig for meg, og selv om jeg bare hadde med meg noen bokser øl endte det med blacklout fra 18 tiden. Da hadde jeg etter en avvisning fra denne gutten kysset med alle andre, og ligget med en jeg aldri ville ligget med midt under festen så alle fikk det med seg. Husker ikke noenting. 

Denne gutten jeg er forelska i har sagt at han ikke har noen følelser, men samtidig at han ikke klarer å tro at jeg er forelsket i han. Har jeg nå ødelagt alt, eller kan det hende han glemmer at jeg lå med han andre med tiden? Det var jo ikke noe mellom oss, men tror han ikke stoler på meg da jeg sier jeg er gira på han men igjen gjør dette. 

Dette er jo bare rot, kanskje du skulle tatt deg noen hvite mnd. 

Anonymkode: 5e697...add

• Liker 2
Skrevet

Hva slags festival har du vært på som lar mindreårige drikke alkohol? 

Han typen kommer selvfølgelig aldri til å glemme hva du har gjort. Det er ingen som liker damer som ligger med alt og alle. 

• Liker 1
Skrevet

Pult er pult.
Han hørtes ikke ut som han var særlig interessert uansett, så det var ingenting å ødelegge til å begynne med?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pågrunn av EN slik hendelse?? Har aldri oppført meg slik på fylla før..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Han hørtes ikke ut som han var særlig interessert uansett, så det var ingenting å ødelegge til å begynne med?

Skulle akkurat til å si det samme. Ikke tenk på det og drit i den fyren. Men ville roet ned litt på drikkinga, om du fortsetter i den stilen så blir det fort vanskelig å få de guttene du vil ha. I hvert fall til noe annet enn bare sex..

Anonymkode: 36f5c...026

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle akkurat til å si det samme. Ikke tenk på det og drit i den fyren. Men ville roet ned litt på drikkinga, om du fortsetter i den stilen så blir det fort vanskelig å få de guttene du vil ha. I hvert fall til noe annet enn bare sex..

Anonymkode: 36f5c...026

Ja, jeg fatter ikke.. har alltid vært ekstremt forsiktig med alkohol og aldri mistet kontrollen, samt veldig nøye på å ikke ligge med noen.. så dette går veldig utover mil egen selvfølelse og moral, ja. Regner med noe bare klikka inni meg da jeg og han jeg likte hadde sex dagen før og så ga han ikke noe oppmerksomhet dagen etter.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fatter ikke.. har alltid vært ekstremt forsiktig med alkohol og aldri mistet kontrollen, samt veldig nøye på å ikke ligge med noen.. så dette går veldig utover mil egen selvfølelse og moral, ja. Regner med noe bare klikka inni meg da jeg og han jeg likte hadde sex dagen før og så ga han ikke noe oppmerksomhet dagen etter.. 

Kan noen ha lurt i deg noe dop i drikken din?

Anonymkode: 97b30...229

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen ha lurt i deg noe dop i drikken din?

Lurer nesten på det selv.. siden jeg har vært like full før men aldri noengang så ut av kontroll.. men tenker også at det kan være en følelsesmessig reaksjon? At det bare klikka i hodet mitt og jeg ga faen i alt?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ryktet ditt er ikke ødelagt for alltid det er bare litt frynsete akkurat nå. Ro ned på drikkinga og unngå å sette deg selv i sånne situasjoner.

Selvom det fleste her inne virker å være av den skinnhellige sorten så har nesten alle gått litt på «snørra» en gang eller to i ungdommen uten at det henger ved resten av livet! Om dette blir ditt rykte er helt og holdet opp til hvordan du fortsetter å holde på fremover. 

Når det gjelder denne gutten så tror jeg ikke han var særlig interessert i og med at du ble avvist kveld nr to, og han har jo rett du virker heller ikke særlig interessert når det første du gjør er å løpe til neste... 

Pust med magen, fyllerør og fylleangst er ikke gøy men det går som regel over beste helg når de har fått noe annet å snakke om.

Anonymkode: fa41a...408

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer nesten på det selv.. siden jeg har vært like full før men aldri noengang så ut av kontroll.. men tenker også at det kan være en følelsesmessig reaksjon? At det bare klikka i hodet mitt og jeg ga faen i alt?

Gikk du fra drikken din på noe tidspunkt, slik at noen kan ha lurt noe oppi drikken din? Det er lurt å passe på å aldri gå fra drikken sin for deretter fortsette med å drikke av samme flaske/glass.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk du fra drikken din på noe tidspunkt, slik at noen kan ha lurt noe oppi drikken din? Det er lurt å passe på å aldri gå fra drikken sin for deretter fortsette med å drikke av samme flaske/glass.

Jeg hadde som sagt bare noen bokser øl, men minnes at jeg på tull bare tok drikken til noen andre og bonnska den.. var nok rimelig full allerede da, så jeg aner ikke hva jeg har drukket annet enn at det ikke var mitt eget..

AnonymBruker
Skrevet

Trenger slettes ikke å være noen som har puttet noe oppi drinken, jeg har selv fått fullstendig blackout og hatt sex med folk i fylla før. Det er ikke en god følelse. Blir et helt annet menneske når jeg har blackout, og det er gjerne helt svart i minst 7-8 timer. Skjer som regel når jeg drikker veldig fort, eller hvis dagsformen er dårlig. 

Erfaringsmessig glemmer folk fort dumme ting man har gjort når man har vært full. Regner med det vil gå over for deg også. Han fyren du liker høres uansett ikke ut som om han er så fryktelig interessert siden han avviste deg dessverre, men det kan jo være det også blir å gå seg til. Vanskelig å si. 

Anonymkode: 0c55c...312

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde som sagt bare noen bokser øl, men minnes at jeg på tull bare tok drikken til noen andre og bonnska den.. var nok rimelig full allerede da, så jeg aner ikke hva jeg har drukket annet enn at det ikke var mitt eget..

Hvis du blir sånn, hold deg helt unna alkohol til du ikke drikker deg til blackout (høres ikke ut som noen har lurt i deg noe) 

Anonymkode: 5e697...add

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være tilgivelig og kommer ikke nødvendigvis til å hefte ved deg i all evighet. Men det høres ut som du har et alkoholproblem, som du bør prøve å få noen til å hjelpe deg med.

Anonymkode: 6cf3e...219

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...