AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Jeg har et studielån på rundt 400 000, og jeg har spart opp mye av pengene jeg fikk i studielån samtidig som jeg har vært flink til å spare av penger jeg har tjent via jobb. Kan jeg nedbetale store deler av studielånet med en gang jeg er ferdigutdannet, eller må jeg forholde meg til en avdragsplan? Anonymkode: ac5b2...5af
smilo Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Du kan nedbetale på studielånet, men for din del vil jeg anbefale å beholde lånet og bruke pengene til egenkapital til bolig. Studielånet er det absolutt beste lånet du kan ha. Det blir slettet om du faller fra, det er billig og relativt enkelt å søke om betalingsutsettelser. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Har du planer om å kjøpe hadde jeg aldri betalt jeg studielånet. Studielånet er det eneste lånet som er gunstig å ha, både pga lav rente og fratrekk. Jeg hadde heller brukt pengene på egenkapital til bolig. Anonymkode: 76047...53a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå