Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva dyr er dette?! Hjelp! Den var i sengen min. BILDE!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det?! Er livredd for skadyr. Den var i sengen min!! Fikk ikke tatt bedre bilder før den forsvant ned mot madrassen inntill veggen. 

Noen som vet? Hjelp! 

IMG_20190605_154723.jpg

Screenshot_20190605-154955.jpg

Anonymkode: c33ce...544

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vei ikke. Men jeg skvatt da jeg forstørret det øverste bildet. Det var veldig skarpt og detaljert fotografert :) 

Anonymkode: 216e7...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Kan ligne litt i formen på den helt til høyre her?
26ce7853-97f4-42da-9f1b-ab32cf8142e9?fit

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva slags dyr det er.. Tviler at den er farlig :) 

Anonymkode: 29eab...ff8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden har du laget kun for at vi som blir gal av at voksne ikke klarer å bruke spørreord riktig, skal tilte.

Anonymkode: 689e5...ad4

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

MEN ditt dyr har gjennomsiktig kropp ts? Og ligner derfor ikke så veldig på sølvkre allikevel? Er det ev en ung sølvkre? :babysmokk: Er de gjennomsiktige kanskjje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har du laget kun for at vi som blir gal av at voksne ikke klarer å bruke spørreord riktig, skal tilte.

Anonymkode: 689e5...ad4

Hva snakker du om? Dette er en seriøs tråd! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MEN ditt dyr har gjennomsiktig kropp ts? Og ligner derfor ikke så veldig på sølvkre allikevel? Er det ev en ung sølvkre? :babysmokk: Er de gjennomsiktige kanskjje?

Ja, den er gjennomsiktig og på midten litt brun. Kanskje det brune er innvollene elns? Ble bare veldig stresset når eg så det. Hater insekter!! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er gjennomsiktig og på midten litt brun. Kanskje det brune er innvollene elns? Ble bare veldig stresset når eg så det. Hater insekter!! 

Les denne artikkelen angående fukt, for å utrede soverommet ditt angående mulig mugg/fuktskader https://www.aftenposten.no/norge/i/OpWl1/Disse-krypene-kan-bo-i-hjemmet-ditt

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som den formen men den var gjennomsikitg med litt brunt i midten. 

"Det nyoppdagete insektet har fått navnet perlekre fordi det er karakteristisk perlemoraktig i utseende, nesten gjennomsiktig. "https://www.dagsavisen.no/demokraten/nyheter/nytt-skadedyr-funnet-1.1435432

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et stakkars utedyr som har forvillet seg inn. Den er nok like fortvila som det du er😊 sølvkre eller skjeggkre er det ikke!

Anonymkode: 86911...777

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Det nyoppdagete insektet har fått navnet perlekre fordi det er karakteristisk perlemoraktig i utseende, nesten gjennomsiktig. "https://www.dagsavisen.no/demokraten/nyheter/nytt-skadedyr-funnet-1.1435432

Ettersom kreet er nyoppdaget vet man ikke så mye om det ennå, men fordi perlekreet ble funnet i samme område som både skjeggkre og sølvkre, antar Mattsson at det minner mye om de to beslektede insektene i levemåte og krav til næring og økologiske forhold.
– Særlig skjeggkre, men også sølvkre kan føre til omfattende problemer i bygninger. Vi regner vi med at også perlekre kan medføre tilsvarende problemer, sier Mattsson.

Annonse
Gjest Optimo
Skrevet

Må dere slutte da.. Sølv- og skjeggkre har tråder bakerst på kroppen, det har ikke denne krabaten på bildet øverst. 

Sover du med åpent vindu? Ser ut som noe som hører hjemme utendørs.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Guile skrev:

Må dere slutte da.. Sølv- og skjeggkre har tråder bakerst på kroppen, det har ikke denne krabaten på bildet øverst. 

Folk er helt på tuppa med det kre-hysteriet sitt. Dette er IKKE et kre...

Fyren bor ute, garantert😊

Anonymkode: 86911...777

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

Du har rett. Insektet på ts sitt bilde har ikke slike tråder. Kan det være en vepsebaby?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...