AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Del Skrevet 5. juni 2019 Har ikke kredittkort eller forbrukslån. Ønsker et kort i tillegg til vanlig visa. Er student og Lånekassen teller ikke som inntekt, naturlig nok. Har ikke betalings-anmerkning. Ønsker kredittkort mtp bonuspoeng til reise og reiseforsikring. Takk. Anonymkode: 3d183...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Del Skrevet 5. juni 2019 Tror Bank Norwegian gir kredittkort til hvem som helst. Anonymkode: 12574...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintilla Skrevet 5. juni 2019 #3 Del Skrevet 5. juni 2019 Det er bare å søke, så får du svaret. De fleste får kredittkort, men gjerne med kredittgrense på en 2-3.000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Del Skrevet 5. juni 2019 Hadde vært veldig fint om noen svarer konkret på det jeg spør om altså spørsmålet er : hva er laveste inntekt man må ha for å få kredittkort med feks 20.000 i kreditt ? Jeg søkte på grunnlag av 200.000kr i inntekt og fikk avslag enda jeg ikke har betalings-anmerkning og har «god kreditt-score». Er student og jobber deltid. Anonymkode: 3d183...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Del Skrevet 5. juni 2019 Ingen som kan svare? Anonymkode: 3d183...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Del Skrevet 5. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde vært veldig fint om noen svarer konkret på det jeg spør om altså spørsmålet er : hva er laveste inntekt man må ha for å få kredittkort med feks 20.000 i kreditt ? Jeg søkte på grunnlag av 200.000kr i inntekt og fikk avslag enda jeg ikke har betalings-anmerkning og har «god kreditt-score». Er student og jobber deltid. Anonymkode: 3d183...f2d Som jeg sa tidligere, Bank Norwegian krever 0 i inntekt, men jeg har aldri søkt kredittkort hos dem med 0 i inntekt, så jeg vet ikke hvor mye man får i kreditt i forhold til inntekten. Og det spørs helt hvor du søker kredittkort. Noen selskaper krever ganske god inntekt, andre krever 0, så det er vanskelig å svare på "hva er laveste man må ha". Anonymkode: 12574...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 5. juni 2019 #7 Del Skrevet 5. juni 2019 Det er forskjellig fra bank til bank. Fikk kredittkort som tenåring så jeg opprettet bankkonto hos DnB, hadde ikke engang fast jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #8 Del Skrevet 5. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg sa tidligere, Bank Norwegian krever 0 i inntekt, men jeg har aldri søkt kredittkort hos dem med 0 i inntekt, så jeg vet ikke hvor mye man får i kreditt i forhold til inntekten. Og det spørs helt hvor du søker kredittkort. Noen selskaper krever ganske god inntekt, andre krever 0, så det er vanskelig å svare på "hva er laveste man må ha". Anonymkode: 12574...bcc 0 i inntekt uten sikkerhet i bolig ? Anonymkode: 3d183...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #9 Del Skrevet 5. juni 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg sa tidligere, Bank Norwegian krever 0 i inntekt, men jeg har aldri søkt kredittkort hos dem med 0 i inntekt, så jeg vet ikke hvor mye man får i kreditt i forhold til inntekten. Og det spørs helt hvor du søker kredittkort. Noen selskaper krever ganske god inntekt, andre krever 0, så det er vanskelig å svare på "hva er laveste man må ha". Anonymkode: 12574...bcc Høres vilt ut å utgi kredittkort når søker ikke har inntekt ? Ikke rart det er iverksatt gjeldsregister nå. Anonymkode: 3d183...f2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #10 Del Skrevet 5. juni 2019 Når du ikke har fast inntekt og i tillegg er student, så bør du ikke skaffe kreditkort!!! Det spiller ingen rolle hva du oppgir som inntekt, og hvem som tilbyr hva uavhengig av inntekt!! Anonymkode: 28508...b9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #11 Del Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke har fast inntekt og i tillegg er student, så bør du ikke skaffe kreditkort!!! Det spiller ingen rolle hva du oppgir som inntekt, og hvem som tilbyr hva uavhengig av inntekt!! Anonymkode: 28508...b9b Ok... hvem har sagt jeg ikke har fast inntekt ? Anonymkode: 3d183...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #12 Del Skrevet 5. juni 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok... hvem har sagt jeg ikke har fast inntekt ? Anonymkode: 3d183...f2d Mulig jeg misforsto deg der, leste litt fort... Men tjener du 200.000 i året, så kan jeg godt forstå at de ikke gir deg kreditkort. Det sier seg igrunnen selv med så lav inntekt. Skal en skaffe seg kreditkort så bør en aller helst ha mulighet for å tilbakebetale hele beløpet omgående, ellers så er det ett dyrt lån. Anonymkode: 28508...b9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå