Gå til innhold

Begge gifte, og elskere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg bare lurer, om noen er i samme situasjon. Vi er begge godt etablerte med partner og barn, men lever i sexløse forhold. Vi har nå begynt å treffes, og vi får på en måte stillet våre behov for både sex og intimitet. Det jeg lurer på, dere med elskere, har dere bare sex uten kos og kyss? Har dere annen kontakt utenom...? Hvilken intimitet har dere, kun sex? 

Anonymkode: 8ba7b...206

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brace yourselves. Moral policing posts are coming.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Brace yourselves. Moral policing posts are coming.

😂😂 Ja jeg regner med det, men det får jeg scrolle fint forbi😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i en lignende situasjon.  Sex uten kos og kyss/klining er helt utelukket for min del.  Blir som koffeinfri kaffe, eller alkoholfri øl/vin .....  Totalt meningsløst !

Anonymkode: ee2e2...38a

• Liker 5
Skrevet

Begge gifte og elskere, høres ut som vårt forhold, etter mange års bearbeiding og frigjørelse har vi gått for åpen forhold. Hun liker ikke at jeg kysser elskerinna på munnen, men alt det andre er liksom lov, såfremt hun ikke blir gravid da. Hun er blitt mere bi-jente og jeg er mere Mor Theresa i forholdet, altså gir til de som ikke får noe... Har prøvd dette en stund nå, og målet er å gravis å gå ned til mere trekant sammen med jenta mi...

Skrevet
1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Begge gifte og elskere, høres ut som vårt forhold, etter mange års bearbeiding og frigjørelse har vi gått for åpen forhold. Hun liker ikke at jeg kysser elskerinna på munnen, men alt det andre er liksom lov, såfremt hun ikke blir gravid da. Hun er blitt mere bi-jente og jeg er mere Mor Theresa i forholdet, altså gir til de som ikke får noe... Har prøvd dette en stund nå, og målet er å gravis å gå ned til mere trekant sammen med jenta mi...

Gå ned? Høres ut som du snakker om å slutte å røyke. Hvorfor gjør du det ikke med det samme?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i en lignende situasjon.  Sex uten kos og kyss/klining er helt utelukket for min del.  Blir som koffeinfri kaffe, eller alkoholfri øl/vin .....  Totalt meningsløst !

Anonymkode: ee2e2...38a

Ja jeg er helt enig, vi kan ligge kose og kysse i flere minutter både før og etter, vi møtes ikke så ofte men er sammen mange timer da vi først treffes og da er det bare prat, kos, kyss og sex flere ganger.. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, museslikker69 skrev:

Sku ønske min mann ville blitt med.. Jeg har til og med sagt han må finne seg noen å leke med men... 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Gå ned? Høres ut som du snakker om å slutte å røyke. Hvorfor gjør du det ikke med det samme?

Jeg elsker vel henne litt for mye med å ta sjansen på at forholdet skal bli for kaldt. Med å gå ned mente jeg at det må arbeides med å få henne til å bli mere hetro igjen. Hun er meget eventyrlysten, så jeg ville ikke nekte henne å forske ut hennes lesbiske fantasier. Ja da, jeg er nok snill og omtenksom ektemann, det er nok derfor jenta mi elsker meg❤️

Skrevet
Akkurat nå, museslikker69 skrev:

Jeg elsker vel henne litt for mye med å ta sjansen på at forholdet skal bli for kaldt. Med å gå ned mente jeg at det må arbeides med å få henne til å bli mere hetro igjen. Hun er meget eventyrlysten, så jeg ville ikke nekte henne å forske ut hennes lesbiske fantasier. Ja da, jeg er nok snill og omtenksom ektemann, det er nok derfor jenta mi elsker meg❤️

Akkurat det skal jeg ikke kommentere.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Ja da, jeg er nok snill og omtenksom ektemann, det er nok derfor jenta mi elsker meg❤️

Er det derfor du har kalt deg for "museslikker69" på Kg? Fordi du er en snill og omtenksom fyr som elsker kona? Jeg mener, du forsøker jo å tiltrekke deg kvinnfolk her, gjør du ikke det? En realitetssjekk er kanskje på tide? Ikke for å være moralpoliti, men fordi det du sier her og det du faktisk gjør ikke henger sammen...

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Tøytigern skrev:

"museslikker69"

Museslikker var kallenavnet mitt i 20 årene, 69 er stillingen jeg hater mest😅

Nånei du Tøytigern, har ikke tenkt å stjele noen kvinner herfra. Men jeg har hjulpet mange som trenger råd, eller bare vil ha en venn å skrive med. Når jeg er ute etter elskerinner bruker jeg face to face old school metoder, og ikke noe hysteriske sjekke apper😅

Endret av museslikker69
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos og kyss hører absolutt med til sex. 

Følelsesmessig så betyr ikke kyssing noe mer enn sexen.

En av grunnene til at man får seg en elsker/elskerinne er vel for å slippe å bli avvist for femtusende gang, og da hadde jeg blitt rimelig frustrert om jeg ikke fikk kysse og kose litt :)

Anonymkode: f5bcd...888

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, museslikker69 skrev:

Museslikker var kallenavnet mitt i 20 årene, 69 er stillingen jeg hater mest😅

Nånei du Tøytigern, har ikke tenkt å stjele noen kvinner herfra. Men jeg har hjulpet mange som trenger råd, eller bare vil ha en venn å skrive med. Når jeg er ute etter elskerinner bruker jeg face to face old school metoder, og ikke noe hysteriske sjekke apper😅

Kanskje du bør revurdere brukernavnet ditt? Bare et forslag...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Kanskje du bør revurdere brukernavnet ditt? Bare et forslag...

Går det å endre brukernavn?

Skrevet
Akkurat nå, museslikker69 skrev:

Går det å endre brukernavn?

Jepp. Man går inn i tråden som er til for å slette seg eller endre brukernavn, og ber om å få et nytt :)

Skrevet

Oki, takk Tøytigern🍻

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blitt rimelig frustrert om jeg ikke fikk kysse og kose litt :)

Det forekommer ja🤫 Elsker å kysse! jenta mi sier jeg kysser som ei jente og slikker som en gud😅

AnonymBruker
Skrevet

Kyssing må såklart til, jeg er ikke prostituert heller! Sex uten å kysse høres jo helt forretningsmessig ut, dvs IKKE sexy!

Anonymkode: e0a05...f79

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, museslikker69 skrev:

Oki, takk Tøytigern🍻

Bare hyggelig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...