Gå til innhold

Kontaktlinser på nett.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt abonoment på brilleland I årevis, men nå har prisen gått opp til fire hundre kroner i mnd for de dårligste linsene de har, så nå vil jeg bytte. 

Må bruke dagslinser. Har - 6 på begge øyene. 

Hvor er det billigst på nett? Hvilke linser anbefales? Brukt de samme I alle år så kan gjerne prøve noe nytt da øynene kan bli litt tørre. 

Anonymkode: 68ab2...65f

Skrevet

Besiller som regler fra lenson eller misterspec(tror jeg det heter). Lensway er ofte dyrere. 

Mitt beste tips er å søke via prisjakt.no, også gå videre til nettsiden, da får man automatisk mye rabatt. Mediene har skrevet om dette før, synes det er lureri....

jeg bruker dagslinser fra coopervision og er veldig fornøyd med de. Eneste ubehag er hvis jeg sovner med linsene, men dette gjelder vel alle merker.

AnonymBruker
Skrevet

Linsene jeg bruker får jeg oftest billigst på Lensway (hender seg de har de billigere andre steder, men for enkelhets skyld bruker jeg bare en side), men ser det varierer litt fra merke til merke. Er ellers veldig fornøyd med leveringstid og service eller der! Jeg bruker månedslinser, så kan dessverre ikke gi deg noen tips på type. 

Anonymkode: 91b28...b89

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, uglejenta skrev:

Besiller som regler fra lenson eller misterspec(tror jeg det heter). Lensway er ofte dyrere. 

Mitt beste tips er å søke via prisjakt.no, også gå videre til nettsiden, da får man automatisk mye rabatt. Mediene har skrevet om dette før, synes det er lureri....

jeg bruker dagslinser fra coopervision og er veldig fornøyd med de. Eneste ubehag er hvis jeg sovner med linsene, men dette gjelder vel alle merker.

Ja helt klart! Søk på prisjakt og gå derfra! Sparer mye på det kontra å gå rett til nettstedet! 

Finn de linsene du ønker, også søker du etter dem der

Anonymkode: a5f13...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...