Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett på Fleksnes (han er lagersjef) så kunne jeg tenkt meg å blitt det selv. Er det vanskelig? Og hva er lønna. Noen lagersjefer her?

Anonymkode: 37565...798

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som regel jobber man seg opp i en bedrift. Starter på gulvet. Så må du ha litt videreutdanning som truckførerbevis, sikkerhetskurs etc

Anonymkode: 04c0b...27d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er skremmende. Så selv på Fleksnes i helgen, og har også et sterkt ønske om å bli lagersjef! Anbefaler alle andre om å se Fleksnes på youtube 

Anonymkode: ca810...445

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel jobber man seg opp i en bedrift. Starter på gulvet. Så må du ha litt videreutdanning som truckførerbevis, sikkerhetskurs etc

Tør vel påstå at truckfører er GRUNNUTDANNING for å jobbe effektivt på et lager.. Har ikke lov å kjøre truck uten.. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ha en del års erfaring fra lagerarbeid. 
Du bør ha noe erfaring fra ledelse. 

Fordel med erfaring fra SAP som veldig mange lager bruker. 
En del større lager vil ha logistikkingeniører. 
For noen er erfaring fra økonomi, innkjøp, personalansvar og lignende en stor fordel. 

Anonymkode: 46285...096

AnonymBruker
Skrevet
On 6/5/2019 at 10:28 AM, AnonymBruker said:

Uten truckførerbevis får du ikke jobb på et lager en gang.

Anonymkode: 1a62d...b65

AnonymBruker
Skrevet
On 6/5/2019 at 8:43 AM, AnonymBruker said:

Etter å ha sett på Fleksnes (han er lagersjef) så kunne jeg tenkt meg å blitt det selv. Er det vanskelig? Og hva er lønna. Noen lagersjefer her?

Anonymkode: 37565...798

Uten å ha sett resultatene til Fleksnes så er det sannsynlig at lageret han leder har lav servicegrad og høye kapitalkostnader.

Anonymkode: 1a62d...b65

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke så vanskelig, men kommer kanskje ann på bransjen og om de er opptatt av å ha gode ledere med både praktisk og teoretisk innsikt.

I de fleste lagre jobber man seg oppover og det er IKKE vanskelig for å si det sånn..

Anonymkode: fe5ce...6fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...