Gå til innhold

90 kr kvm sparkling og maling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over denne https://byggebolig.no/inspirasjon/veggfornyer-ndash-smart-eller-ikke.29/a

Her står det at 90 kvm per m2 er grei pris for sparkling og maling. Er ikke dette veldig billig for dette? Holder på å få anbud, men har så langt bare fått langt langt dyrere enn dette, opp mot 200 kr kvm...

Bør jeg kanskje vente til høysesongen for oppussing er ferdig slik at de flinke malerne kan komme på anbud og kanskje gjøre det mer effektivt? Nesten bare utlendinger som har tatt kontakt så langt...

Anonymkode: f364c...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er best å ta kontakt direkte med ulike firmaer på maling. Helsparklet og malte en leilighet på 68 kvm til 70.000 fra seriøst firma. 250 cm under taket. Aner ikke hvor mange kvm vegg. 

Anonymkode: a816a...5c5

AnonymBruker
Skrevet

70 000 hørtes ut som mye da! men sikkert mange kvm vegg, og garantert bra å få noen seriøse til å ta seg av jobben. Hadde det bare vært flere som tok kontakt for å gi anbud, så kanskje jeg kunne fått gjort noe med dette...

Anonymkode: f364c...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet om du får en fagmann til å sparkle og male feks en stue for så lite!!! Tar jo evigheter, å skal pusses etter Sparkling, og så minst to strøk maling. Så de må komme minst 3 ganger. 

Anonymkode: f51eb...787

AnonymBruker
Skrevet

Utlendinger kan ikke sparkle og male? 🤔 

100.000 tenker jeg det kommer på

Anonymkode: 44ed4...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...