AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Jeg har nå opplevd det veldig kjedelige. At tråder fra fortiden er kommet opp , etter at ting er i orden og problemet ikke er tilstede lenger. Jeg har brukt forumet til å få ut fortvilelse fremfor å snakke med andre om det. Jeg liker ikke at folk ikke skal få forsvare seg i en samtale. Nå er jeg virkelig i smørja og vet hverken hva som er lest , eller hvordan det oppfattes av de som får rede på det. Liv kan bli ødelagt av at man skriver på forum uten å tenke meg om, slik jeg har gjort. Anonymkode: 5378e...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har nå opplevd det veldig kjedelige. At tråder fra fortiden er kommet opp , etter at ting er i orden og problemet ikke er tilstede lenger. Jeg har brukt forumet til å få ut fortvilelse fremfor å snakke med andre om det. Jeg liker ikke at folk ikke skal få forsvare seg i en samtale. Nå er jeg virkelig i smørja og vet hverken hva som er lest , eller hvordan det oppfattes av de som får rede på det. Liv kan bli ødelagt av at man skriver på forum uten å tenke meg om, slik jeg har gjort. Anonymkode: 5378e...8c4 Da tenker jeg at det er nå du skal få se gamle trådene slettet. Det som hører til fortiden har ingenting i nåværende tid og gjøre. Anonymkode: 8e507...612
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tenker jeg at det er nå du skal få se gamle trådene slettet. Det som hører til fortiden har ingenting i nåværende tid og gjøre. Anonymkode: 8e507...612 Man kan ikke vente å få tråder slettet. Men, ja. Det er endel folk som må få øynene opp for hvaslags forum KG er og at det man laster opp på nett, det forsvinner ikke fra nett. KG kan virke som veninna di- men det er et åpent forum som er lesbart for alle- og man risikerer å bli gjenkjent, for Norge er ikke så stort. Dessuten er forumet lesbart i alle de delene av verden som har internett. Du har ikke en intim samtale med dem i tråden her. Da må du inn på et lukket forum. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Og med at KG er et offentlig forum så havnet mangevtråder innpå face grupper. Og da vil den evige marerittet bli hengende over som en mørk sky. Dessvere så tyr folk til KG når dem er mest frustrert og fortvilt. Og da glemmer dem fort av at alle kan lese det som blei lagt ut. Anonymkode: 8e507...612 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Klikket meg en gang inn på en tråd som jeg ganske fort skjønte var skrevet av en venn av meg og som handlet om meg og vår situasjon. Det var fælt å lese folk skrive at jeg ikke var verdt vennskapet, hvor fæl jeg var, at alt var min feil. Kjipt nok å få privatlivet sitt brettet ut på forum, enda verre at kun den ene siden er belyst. Mine tanker kom jo ikke frem, og jeg syns han var minst like urimelig som meg. Men fikk ikke sjansen til å forsvare meg. Så ja, jeg syns det er skummelt med folk som skriver detaljert om livet sitt uten å tenke på konsekvensene. Ting skrevet på internett forsvinner ikke. Jeg og kompisen min er ikke venner i dag. Anonymkode: 858e5...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Jeg har også publisert vanvittig mye om meg selv her. Har måttet slettet mye da jeg ikke ønsker så mye informasjon om meg at jeg kan bli gjenkjent. Anonymkode: 26f2c...3f3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Og det er vel ikke 100% garantert at våre innlegg ikke blir solgt senere til 3.parter ? Ettersom kg er privat-eid. Anonymkode: da0c0...21a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #8 Skrevet 5. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå opplevd det veldig kjedelige. At tråder fra fortiden er kommet opp , etter at ting er i orden og problemet ikke er tilstede lenger. Jeg har brukt forumet til å få ut fortvilelse fremfor å snakke med andre om det. Jeg liker ikke at folk ikke skal få forsvare seg i en samtale. Nå er jeg virkelig i smørja og vet hverken hva som er lest , eller hvordan det oppfattes av de som får rede på det. Liv kan bli ødelagt av at man skriver på forum uten å tenke meg om, slik jeg har gjort. Anonymkode: 5378e...8c4 Hvordan har noen funnet frem i gamle tråder? Og er det enkelt så kjenne igjen personer/scenarie? Det kan jo være mange i samme situasjon🤷♀️ Anonymkode: a3eae...129
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #9 Skrevet 5. juni 2019 Det var ei som havnet innpå her for noen år siden. Og da var det ei annen frøken som hadde tatt en tråd fra en face gruppe og lagt ut her. For å hetse og skjemme ut hun andre. Tråden ble jo selvsagt rappotert og slettet under en time. Vedkommende som gjorde dette fikk null sympati eller støtte. Så det er den varianten også innpå her. Ikke bare tråder herfra som havner innpå face. Anonymkode: 8e507...612
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #10 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har noen funnet frem i gamle tråder? Og er det enkelt så kjenne igjen personer/scenarie? Det kan jo være mange i samme situasjon🤷♀️ Anonymkode: a3eae...129 Har vel søkt seg opp da. Jeg vet det faktisk ikke. Har vært på tankene om det faktisk kan være en moderator, men tror ikke det. Jeg finner selv ikke tilbake til gamle tråder. Jeg har dritt meg ut å skrevet om vennskap , men har kun gjort det fordi jeg ikke har ønsket å dele med andre som kjenner vedkommende. Anonymkode: 2327b...edb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #11 Skrevet 5. juni 2019 Er det noen måte å spore opp innlegg fra anonym bruker ? Personen fant iallefall fem stk. Jeg har nå lett og lett uten å finne noen. Anonymkode: 5378e...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå