AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Noen flere her som sliter med å sovne på kvelden? I går var jeg våken i 30 timer i strekk og har nå våknet etter 5 timer med dårlig søvn..jeg kjenner meg helt utslitt. Til vanlig bruker jeg flere timer på å sovne og kan ende opp med å måtte dra på jobb uten søvn. Har prøvd både resept og ikke reseptbelagte piller og ingen av de bar hatt noen stor virkning så langt. Jeg er helt kvalm nå, noen som vet noe Ok dette eller hva det kan være? Det har vært spesielt de siste ukene Anonymkode: bb33b...d97
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen flere her som sliter med å sovne på kvelden? I går var jeg våken i 30 timer i strekk og har nå våknet etter 5 timer med dårlig søvn..jeg kjenner meg helt utslitt. Til vanlig bruker jeg flere timer på å sovne og kan ende opp med å måtte dra på jobb uten søvn. Har prøvd både resept og ikke reseptbelagte piller og ingen av de bar hatt noen stor virkning så langt. Jeg er helt kvalm nå, noen som vet noe Ok dette eller hva det kan være? Det har vært spesielt de siste ukene Anonymkode: bb33b...d97 Sliter med det samme. Men insovnings takk hjelper meg mye blir du ikke noe trøtt av de ??? Prøv og gå en liten tur, og legg deg etterpå uten og ha på TV etc. Frisk og kald luft på soverommet hjelper mye synes jeg Anonymkode: 7f09b...e7c
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Uff;( Ja, jeg sliter med søvn. Har gjort det hele livet. Har du fått en skikkelig utredning på f.eks søvnklinikk? Du kan virkelig ikke ha det slik.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Uff;( Ja, jeg sliter med søvn. Har gjort det hele livet. Har du fått en skikkelig utredning på f.eks søvnklinikk? Du kan virkelig ikke ha det slik. Føler med deg Det er utrolig frustrerende! Nei, aldri vært på søvnklinikk men kunne godt tenkt meg det. Jeg har like vanskelig for å sovne uansett om jeg har det bra eller dårlig. Men en halv innsovningstabl Hjelper mye da Hvis de ikke funker på deg, så prøv og ta magnesium og b vitaminer Anonymkode: 7f09b...e7c
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler med deg Det er utrolig frustrerende! Nei, aldri vært på søvnklinikk men kunne godt tenkt meg det. Jeg har like vanskelig for å sovne uansett om jeg har det bra eller dårlig. Men en halv innsovningstabl Hjelper mye da Hvis de ikke funker på deg, så prøv og ta magnesium og b vitaminer Anonymkode: 7f09b...e7c Ja, det er veldig frustrerende. Leit å høre at du sliter med det samme. Hvilken innsovningstablett tar du? Jeg tar Seroquel/quetiapin. ☺️ Hvorfor hjelper magnesium og B vitamin? Bare lurer ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Imovane Se du tar, er ikke de litt mot depresjon også? Anonymkode: 7f09b...e7c
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. juni 2019 #8 Skrevet 5. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Imovane Se du tar, er ikke de litt mot depresjon også? Anonymkode: 7f09b...e7c Oi, de er veldig sterke, er de ikke? Og vanedannende? Seroquel er egentlig antipsykotika, men jeg har ingen psykoselidelse
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #9 Skrevet 5. juni 2019 https://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/07/30/178688/tre-naeringsstoffer-som-kan-gi-bedre-sovn https://www.healthandscience.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=1659:mangel-pa-vitamin-b12-utloser-tretthet-om-dagen-og-sovnproblemer-om-natten&catid=20&lang=nb&Itemid=444 Anonymkode: 7f09b...e7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #10 Skrevet 5. juni 2019 Da er vi to. Opp om 3 timer, det blir gøy. Anonymkode: 0fb32...22a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #11 Skrevet 5. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: gull☺️ Anonymkode: 7c91a...d27 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: gull☺️ Anonymkode: 7c91a...d27 Samme her, 20 kg. Måtte slutte. Er de du bruker nå på resept ?:) Anonymkode: 7f09b...e7c
Yuumi Skrevet 5. juni 2019 #12 Skrevet 5. juni 2019 Hei likesinnede ❤️ Jeg har akkurat gått tur, og nå sitter jeg her å gjør ingenting. Ah, de som sovner lett vet ikke hvor godt de har det 2
miaw Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 Vi er fler! Jeg sov 2 timer igår natt. Nå har jeg ligget her i 3 timer uten å få sove. Heit utslitt jeg og. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #14 Skrevet 5. juni 2019 6 minutter siden, Emblja skrev: Hei likesinnede ❤️ Jeg har akkurat gått tur, og nå sitter jeg her å gjør ingenting. Ah, de som sovner lett vet ikke hvor godt de har det Anonymkode: 7f09b...e7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #15 Skrevet 5. juni 2019 4 minutter siden, miaw skrev: Vi er fler! Jeg sov 2 timer igår natt. Nå har jeg ligget her i 3 timer uten å få sove. Heit utslitt jeg og. La meg for 3 timer siden jeg og 🙀🤣 Anonymkode: 7f09b...e7c
Yuumi Skrevet 5. juni 2019 #16 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: La meg for 3 timer siden jeg og 🙀🤣 Anonymkode: 7f09b...e7c 1 time siden, miaw skrev: Vi er fler! Jeg sov 2 timer igår natt. Nå har jeg ligget her i 3 timer uten å få sove. Heit utslitt jeg og. Det er det verste jeg vet. Å bare ligge i senga å vente på å sovne. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #17 Skrevet 5. juni 2019 8 timer siden, Emblja skrev: Det er det verste jeg vet. Å bare ligge i senga å vente på å sovne. Stå opp. Gå rundt i stuen. Tøm oppvaskmaskinen. Brett tøy. Tørk støv i bokhyllen. Vann plantene. Ikke skru på TV, mobil, PC e.l. Hold deg oppe helt til du kjenner at du kan sovne. Anonymkode: 4ed9c...0d2
OPIgirl Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Oi, de er veldig sterke, er de ikke? Og vanedannende? Seroquel er egentlig antipsykotika, men jeg har ingen psykoselidelse Imovane er ikke spesielt sterke.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. juni 2019 #19 Skrevet 5. juni 2019 12 minutter siden, OPIgirl skrev: Imovane er ikke spesielt sterke. Jeg har hørt at det er de sterkeste for innsovning, og at de sjeldent gir dem på langtidsresept da de er veldig vanedannende
OPIgirl Skrevet 5. juni 2019 #20 Skrevet 5. juni 2019 38 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg har hørt at det er de sterkeste for innsovning, og at de sjeldent gir dem på langtidsresept da de er veldig vanedannende De er vanedannende ja. Jeg har brukt dem siden 2003. Hver eneste natt. Jeg har en sykdom som blant annet gjør at jeg ikke får sove uansett hvor sliten og utmattet jeg blir. Jeg bruker 25 mg Seroquel i tillegg for å forlenge søvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå