summer25 Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv... Treningen denne uken ser slik ut: Mandag: gå hjem fra jobb 50 min trene vekter 60min Tirsdag: spinning (0630) 60min Onsdag: trene vekter 60min Torsdag: gå hjem fra jobb 50min svømme 45min Fredag: spinning (0630) 60min gå hjem fra jobb 50min Jeg er av den utålmodige typen som helst vil se resultater "i går" Spiser helt normalt (havregrøt til frokost, ett par skiver med pålegg til lunch og helt grei sunn middag.) Vet jeg kanskje burde spist mindre og oftere... Vil ikke "ta helt av " heller og bli "helsefrik", lyst til å unne meg noe godt i helgene og takke ja til ett kakestykke i selskap f.eks. Hvor lenge må jeg holde dette for å se resultater?
Gjest Madeline Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Ta en titt på flere av trådene som ligger på "kropp, helse og trening" nå. Der finner du mange gode råd.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Jeg synes faktisk du trener i meste laget...det er lett å gå på en smell når du ikke legger inn rene hviledager innimellom. Ellers er det nok på matfronten du har mest å vinne hvis du vil ned i vekt. Trening alene gir resultater, men ikke spesielt raskt. Men sjekk heller ut endel av trådene som allerede ligger her, så finner du masse tips.
Mai Tai Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Trening gir muskler, som gjør at det veier mer enn fett.
Theo Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Trening gir muskler' date=' som gjør at det veier mer enn fett.[/quote'] Jo, men det tar tid å bygge muskler - at man veier mer/like mye i starten etter at man har begynt å trene, kan i veldig liten grad skyldes tyngre muskler.
Cronos Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Wow. Det var ikke dårlig. Hvor fort du kommer til å se resultater avhenger selvfølgelig av hvor hardt du trener, og hvor godt trent du er fra før. Hvis du holder dette programmet, så mener jeg du kan begynne å se litt resultater allerede etter 3-4 uker. Problemet med å åpne såpass ivrig, er at det kan blir vanskelig å holde motivasjonen oppe over tid. Men desto mer imponerende hvis man greier det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå