Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som deltidsansatt i en butikk. Har jobbet der ved siden av studier, men nå er jeg ferdig med skole og ønsker å få flere vakter. Hvordan går jeg frem? Jeg vet at noen skal slutte snart og håper at deres stillinger blir ledige. Men jeg føler det blir så dumt å si rett ut at jeg er interessert i stillingene, spesielt hvis sjefen ikke synes jeg egner meg eller hadde regnet med at jeg skulle si opp etter studiene.. Kanskje jeg overtenker. Jeg er bare veldig interessert og motivert for å jobbe mer, men vet ikke hvordan jeg skal si dette uten å virke desperat eller som om jeg forlanger mer jobb

Anonymkode: bad35...f3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som deltidsansatt i en butikk. Har jobbet der ved siden av studier, men nå er jeg ferdig med skole og ønsker å få flere vakter. Hvordan går jeg frem? Jeg vet at noen skal slutte snart og håper at deres stillinger blir ledige. Men jeg føler det blir så dumt å si rett ut at jeg er interessert i stillingene, spesielt hvis sjefen ikke synes jeg egner meg eller hadde regnet med at jeg skulle si opp etter studiene.. Kanskje jeg overtenker. Jeg er bare veldig interessert og motivert for å jobbe mer, men vet ikke hvordan jeg skal si dette uten å virke desperat eller som om jeg forlanger mer jobb

Jeg hadde snakket med sjefen. Du kan fortelle at du er interessert i mer jobb, spesielt nå som du er ferdig med studiene. Og lurer på om det mulighet for flere vakter her eller større stilling/flere prosenter. 

Er bare fint og vise interesse🙂

Anonymkode: c10b0...889

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med sjefen og vis interesse! Du trenger uansett mer jobb, og om det er en som skal slutte snart og sjefen ikke gir deg høyere stillingsprosent, så vet du iaf hvor du har sjefen. Da bør hun ikke bli overrasket over at du søker deg bort om du ikke blir tilbud mer jobb.

Anonymkode: d5e72...38f

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Er kanskje best å bare gripe sjansen nå som jeg har mulighet. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker du egentlig at du skal få flere vakter hvis du ikke vil si til sjefen at du er interessert i flere vakter?

Anonymkode: b91df...0f8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tenker du egentlig at du skal få flere vakter hvis du ikke vil si til sjefen at du er interessert i flere vakter?

Anonymkode: b91df...0f8

Jeg skjønner jo at jeg må si ifra, men synes bare det er ubehagelig og vet ikke hvordan..men det er nok angsten min som gjør at jeg stresser over det mer enn nødvendig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...