NordicViking Skrevet 4. juni 2019 #1 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Året er 1327. William fra Baskerville og Adso fra Melk etterforsker en rekke mystiske dødsfall i et avsidesliggende kloster. Selv jages de av den nådeløse inkvisitoren Bernardo Gui. Tysk/italiensk dramaserie basert på Umberto Ecos suksessroman. Det er flere kjente skuespillere med her, bl.a. John Turturro, Rupert Everett og Michael Emerson. Sendes på NRK1 på mandager (etter Kveldsnytt), første episode ble sendt 3. juni. Serien er også tilgjengelig i sin helhet (8 episoder) på NRKs webside. (Rosens navn) De som har lest boka eller sett filmen (basert på boka, med bl.a. Sean Connery) kjenner nok historien, men TV-serien er vel verdt å se. Endret 4. juni 2019 av NordicViking Feilstaving 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. juni 2019 #2 Del Skrevet 4. juni 2019 Har de delt opp filmen, eller laget ny serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, visp skrev: Har de delt opp filmen, eller laget ny serie? Ny serie fra 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. juni 2019 #4 Del Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, NordicViking skrev: Ny serie fra 2019. Oj, så kult:) Den må jeg få med meg. Leste vel boka i sin tid og så filmen med Sean Connery (om jeg ikke husker helt feil- gidder ikke google). Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. juni 2019 #5 Del Skrevet 5. juni 2019 Ta heller og les boken serien er basert på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. juni 2019 #6 Del Skrevet 5. juni 2019 Filmen er fantastisk. Connery er storveies, men Ron Perlman imponerte mer. Dessverre aldri lest boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå