Gå til innhold

Barne"bunad"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har så lyst til å kjøpe "bunad" til veslejenta på 2 år! Men hva kjøper man da? Her er det jo snakk om å kjøpe en festdrakt som maks holder i to sesonger (hvis man har flaks :wink: ).

Cubus sine bunader er fine på bilder, men kanskje ikke like lekre i virkeligheten. Kids of Norway-draktene er fine, men kanskje litt kjedeligere - også er de jo dyre da... Finnes det andre varianter? Har noen tips eller synspunkter så blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har kjøpt et par til 199,- på Obs.

Helt ok, og da kjøper jeg bare større når barnet vokser ut av den.

Mayamor ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har Cubus-draktene i alle størrelser opp til 8 år, etter det er det en Sparkjøp drakt i størrelse 10 år og en fra Obs i størrelse 12 år. Og jeg synes alle er fine!Sparkjøp sin er kanskje favoritten, synes den er skikkelig fin. Har brodert ett par bringekluter selv, med perler på. Det gjorde liksom litt susen på Cubus-draktene.

Med flotte søljer og bånd i flettene er jentene et syn på 17.mai, et moderhjerte kan nesten briste av mindre! Alle draktene har vært gjennom relativ hard medfart, men is- og ketchupflekker har forsvunnet i vask, draktene har vært lagt opp og ned etter behov ,en har fått en liten lapp på skjørtet og de er alle fortsatt absolutt brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår familie har det vært tradisjon på å kjøpe noe litt mer skikkelig enn postordrebunad, også la det gå i arv i familien. Veldig koselig, ser bedre ut, og økonomisk forsvarlig selv om hvert enkelt barn bare bruker drakten ett eller to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går i barneklesbuttikker, som ikke er kjedebutikker kan du finne mange utrolig flotte bunader.

Jeg har fått tak i utrolig mange fine bunader til jenta mi, hvor den dyreste var vel til 1000 kr, men da med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så at de hadde noen flotte barnebunader på fru lyng på strømmen storsenter

men siden dette er en "dyr" butikk er det sikkert ikke billige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...