Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

top model

Kine vinner

Innlegger er fikset litt, ikke alle som setter pris på slike avsløringer. Remyline Moderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk..

Dust :evil:

Skrevet

:evil: :evil: :evil: :evil:

Gjest LoisLane
Skrevet
So yesterdays news..

Og takk til deg.

Skrevet

Og takk til deg.

Hva i all verden mener du med det? Jeg synes dette er en tåpelig tråd. De fleste har vel (frivillig eller ufrivillig) fått med seg hvem som vant, og de som ikke vil vite det blir sikkert veldig glad for denne tråden her.

Så jeg gjentar, hva mener du?

Skrevet

:hoho::hoho:

klarer aldri å holde meg så jeg surfer rundt på alle sider til jeg finner det så fort det lar seg gjøre allikevel jeg :-)

Skrevet

det er jo ganske teit da at tv3 norge/sverige/danmark å ikke ha samme tidspunkt for sendingen! det er jo sikkert 2-3 uker til finalen vises her i norge?

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva i all verden mener du med det? Jeg synes dette er en tåpelig tråd. De fleste har vel (frivillig eller ufrivillig) fått med seg hvem som vant, og de som ikke vil vite det blir sikkert veldig glad for denne tråden her.

Så jeg gjentar, hva mener du?

Jeg aner ikke hvem som vant, og synes ved første øyekast at det var en rimelig klysete kommentar (Jeg visste det leeeenge før deg, så!). Men men, er dette common knowledge, stiller det seg kanskje annerledes.

Gjest Gjesta
Skrevet

OJ - JEG VISSTE IKKE DET, og nå ble jeg KJEMPEGLAD!!! :D Har heia på Kine hele tiden!

Ikke at jeg har engasjert meg så veldig, men jeg blir alltid fornøyd når de jeg heier på vinner jeg da...(det skjer fx IKKE i Idol i år, så nå gidder jeg snart ikke følge med lenger... :tunge1: )

K

(Og Malou - nå er det endelig slutt på miniminiskriften og røde, blinkende advarsler! )

Skrevet
Jeg aner ikke hvem som vant' date=' og synes ved første øyekast at det var en rimelig klysete kommentar (Jeg visste det leeeenge før deg, så!). Men men, er dette common knowledge, stiller det seg kanskje annerledes.[/quote']

Jeg vet ikke om det er common knowlegde, men jeg vil vel forøvrig tro at forholdsvis mange har fått det med seg. Men kommentaren var nok mer ment som en litt spydig tilbakemelding på en tråd som neppe er ment for å opplyse, men heller å ødelegge for de som ville bevare spenningen. Bør kanskje vurdere ironiflagget en annen gang.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...