AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Del Skrevet 4. juni 2019 Er det noen som har en flowerpot lampe? Jeg har lyst til å kjøpe en (eller to) flowertpot lamper, men gir det nok lys? Har tenkt å ha det over spisebordet. Anonymkode: 5c494...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 4. juni 2019 #2 Del Skrevet 4. juni 2019 Vi har to på soverommet. De gir ikke mye lys selv om våre er røde og oransje. Å ha en eller to over et spisebord vil ikke gi nok lys. Da måtte du hatt mange hengende i forskjellige høyder over bordet, og det vil bli veldig dyrt. Jeg har forresten kjøpt våre på finn.no til halv pris. Bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Del Skrevet 5. juni 2019 20 timer siden, Zienna skrev: Vi har to på soverommet. De gir ikke mye lys selv om våre er røde og oransje. Å ha en eller to over et spisebord vil ikke gi nok lys. Da måtte du hatt mange hengende i forskjellige høyder over bordet, og det vil bli veldig dyrt. Jeg har forresten kjøpt våre på finn.no til halv pris. Bare et tips Tusen takk for svar! Syns lampene er så fine og elegante, men hvis det ikke gir nok lys, kommer jeg nok ikke til å kjøpe de. Jeg er ekstremt kresen når det gjelder taklampe og hadde endelig funnet en lampe som jeg likte 🙈 Har du forslag til taklampe over spisebordet? Anonymkode: 5c494...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Del Skrevet 5. juni 2019 Vil absolutt ikke anbefale dem over et spisebord! Men fine er de:) Anonymkode: d1d9d...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå