AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Yes, som overskriften sier. Hvor finner jeg billigst babyklær? Jeg tenker ikke wish eller ebay, det må være litt kvalitet altså. Jeg har jo sett noen butikker der du får en body for 499 og det synes jeg er litt vel.... mye? Haha. Hvis det er en spesiell ting som koster flesk som jeg vil ha kjøper jeg det jo. Hvis jeg skal bruke så mye per plagg går jeg konk, selv med normal lønn. Koster jo mer enn et plagg jeg hadde kjøpt til meg selv?? Det blir litt mye. Norge er riv ruskende gale på priser noen steder. Anonymkode: 1f64b...da5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Jeg liker Lindex sine, og handler bevisst kun når de har 3 for 2, eller lignende tilbud. Ellers følger jeg med på nettbutikkene og kjøper ull på salg. Anonymkode: 62f14...0b4
Frostrose Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Posesalg på Facebook/finn er genialt. Særlig de minste størrelsene. De blir jo nesten ikke brukt. Bra for miljøet også. Ellers betaler jeg sjeldent med enn 150kr for en body på f. Eks Lindex eller H&M. 5
isbjørnungen Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Ullklær til høst og vinter kan du kjøpe på 70% på feks barnas hus hver vår da får du god kvalitet til en ganske fornuftig pris. Pysjer og bodyer fra Lindex har vi hatt en del av, kjøper gjerne på salg. Obs at en del på Lindex er ganske smalt i passformen, særlig over magen. Brukt litt fra Newbie og. H&M har veldig dårlig kvalitet på mye av babytøyet i bomull, såpass at det blir stygt lenge før det er for smått, så det har vi sluttet å kjøpe. Mest av alt har vi arvet veldig mye, hun har arvet mye klær i flotte kvaliteter uten at det har kostet oss en krone. Vil tro at du kan få tak i mye fint på Finn.no hvis du ikke har noen å arve etter. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Kappahl synes jeg funker. Og bruktkjøp. Anonymkode: e336d...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yes, som overskriften sier. Hvor finner jeg billigst babyklær? Jeg tenker ikke wish eller ebay, det må være litt kvalitet altså. Jeg har jo sett noen butikker der du får en body for 499 og det synes jeg er litt vel.... mye? Haha. Hvis det er en spesiell ting som koster flesk som jeg vil ha kjøper jeg det jo. Hvis jeg skal bruke så mye per plagg går jeg konk, selv med normal lønn. Koster jo mer enn et plagg jeg hadde kjøpt til meg selv?? Det blir litt mye. Norge er riv ruskende gale på priser noen steder. Anonymkode: 1f64b...da5 PÅ: finn.noSøk på ord som:klespakke barneklær posesalg pakkepris babyklær klær babytøy osv Anonymkode: 18c1b...9a4 1
Bumblebeee Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 Kjøp brukt på finn.no, og spør etter om det er fra røyk-og dyrefrie hjem. Det er omtrent gratis og barna vokser ut av det i løpet av en halvtime. Å kjøpe nye babyklær er tull 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 5 minutter siden, isbjørnungen skrev: Ullklær til høst og vinter kan du kjøpe på 70% på feks barnas hus hver vår da får du god kvalitet til en ganske fornuftig pris. Pysjer og bodyer fra Lindex har vi hatt en del av, kjøper gjerne på salg. Obs at en del på Lindex er ganske smalt i passformen, særlig over magen. Brukt litt fra Newbie og. H&M har veldig dårlig kvalitet på mye av babytøyet i bomull, såpass at det blir stygt lenge før det er for smått, så det har vi sluttet å kjøpe. Mest av alt har vi arvet veldig mye, hun har arvet mye klær i flotte kvaliteter uten at det har kostet oss en krone. Vil tro at du kan få tak i mye fint på Finn.no hvis du ikke har noen å arve etter. Enig i dette, men vi har en lang og slank baby, så det er egentlig bare fint at Lindex' er smale 😅 Ellers syns jeg Cubus sine er større breddemessig, men vær observant på halsen på bodyene. Mange er kjempevide, flere kunme vi ikke engang bruke da de gikk ned over skuldra... Også samme opplevelse av HM sine klær. Men de har fine priser til de aller minste størrelsene da, siden det uansett blir lite brukt 🙂 Anonymkode: 62f14...0b4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 Jeg er veldig fornøyd med Lindex, god kvalitet og passform for min baby og ikke spesielt dyrt. Utenom Lindex liker jeg godt klær fra polern o pyret, men det er dyrere igjen. H&m er elendig kvalitet og Cubus sine klær har rar passform. Ellers støtter jeg å kjøpe klespakker eller arve/låne klær Anonymkode: 794d7...c10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Yes, som overskriften sier. Hvor finner jeg billigst babyklær? Jeg tenker ikke wish eller ebay, det må være litt kvalitet altså. Jeg har jo sett noen butikker der du får en body for 499 og det synes jeg er litt vel.... mye? Haha. Hvis det er en spesiell ting som koster flesk som jeg vil ha kjøper jeg det jo. Hvis jeg skal bruke så mye per plagg går jeg konk, selv med normal lønn. Koster jo mer enn et plagg jeg hadde kjøpt til meg selv?? Det blir litt mye. Norge er riv ruskende gale på priser noen steder. Anonymkode: 1f64b...da5 Finn.no og hvis du vil supplere med helt nytt (ofte unødvendig, men litt kos) så vil jeg anbefale Lindex! De har fine klær til nesten billig penge 😊 Anonymkode: cd471...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #13 Skrevet 4. juni 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: HM Anonymkode: 85778...fd6 Elendig kvalitet desverre. Kjøper bare sokker der. Anonymkode: e336d...6a7 2
Anneline80 Skrevet 4. juni 2019 #14 Skrevet 4. juni 2019 Ofte salg på Barnas hus, Babybanden, Babyshop osv., samt andre rene nettbutikker. Kjøpt mye ull og utetøy på 50-70 % både på nett og i fysiske butikker. Eller ull på babyshop på 30 % pluss 3 for 2. Ikke viktig for meg at årets farge. Ellers syns jeg Lindex er ganske ok - glad i pysjene med glidelås derfra - og enkle bodyer fra HM funker helt fint. Polarn har også 30-50 % relativt ofte. Selv har vi også brukt Tise og Finn mye, særlig på yttertøy og ull.
mammahjarte Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 Eg kjøpe tiny treasure pakkane på Jollyroom. https://www.jollyroom.no/barneklaer/bodys-bodysuits/bodys/856446-tiny-treasure-kendall-body-4-pack-pink Det finnest mange sånne pakkar. Kvaliteten er overraskende bra. Superbillig og sleppe dra på kjøpesenteret. Det er detta eg supplere med. Kjøpt mye brukt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #16 Skrevet 5. juni 2019 Mange nettbutikker har salg hele tiden. Kjøper svært skjelden barneklær til full pris. Anonymkode: dc39c...75b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #17 Skrevet 5. juni 2019 9 timer siden, Bumblebeee skrev: Kjøp brukt på finn.no, og spør etter om det er fra røyk-og dyrefrie hjem. Det er omtrent gratis og barna vokser ut av det i løpet av en halvtime. Å kjøpe nye babyklær er tull En sannhet med modifikasjoner... jeg har lett etter disse «gratis/billige» klespakkene og må si jeg ikke finner noe. Folk generelt tar så sykt overpris for brukte babyklær- spes ull. Tar man høyde for bensin/bompenger i oslo for å hente tøyet så kjøper jeg heller nytt på salg. Vet jeg hva jeg får også. Anonymkode: bcfe1...6c9 2
Bumblebeee Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sannhet med modifikasjoner... jeg har lett etter disse «gratis/billige» klespakkene og må si jeg ikke finner noe. Folk generelt tar så sykt overpris for brukte babyklær- spes ull. Tar man høyde for bensin/bompenger i oslo for å hente tøyet så kjøper jeg heller nytt på salg. Vet jeg hva jeg får også. Anonymkode: bcfe1...6c9 Jeg har opplevd å finne mange klespakke til veldig gode priser, typ 7-10,- plagget om man deler opp totalsummen. Noen tar deg godt betalt ja, men de sliter også med å få solgt det, av nettopp den grunn. Og jeg har aldri opplevd å få kjipe klær, så fremt det ikke er opplyst om. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #19 Skrevet 5. juni 2019 Tusen takk for mye forskjellig svar! ❤️ Det er notert. Skal definitivt bruke finn og arvesentralen så hyppig som mulig, gjenbruk er flott! Anonymkode: 1f64b...da5
Blingblingtahei Skrevet 5. juni 2019 #20 Skrevet 5. juni 2019 Har du en second hand butikk i nærheten er det masse bra tøy for en meget billig penge, en body til 20 kr ofte, og du får gått igjennom alt og sett at det er fint. Har også kjøpt nye brukt på finn.no. Dette er ikke fordi jeg ikke har råd til å kjøpe nytt men jeg ser ikke behovet for å holde på å kjøpe nytt. Babyklær er bare brukt en kort stund og rekker sjeldent å bli slitt. Likevel kjøper vi enorme mengder tøy nytt i butikk. Da venter jeg heller til ungen er større og bruker litt penger på gode sko og uteklær når den tid kommer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå