AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Jeg skal i bryllup om noen uker, og lurer på hva dere synes om å bruke sandaler med kilehæl til en lett silkekjole. De er så mye mer behagelige å ha på enn andre høyhælte festsko, men blir det for casual? Disse: Anonymkode: 0166c...8ea
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Jeg synes de var superlekre! Passer fint i sommerbryllup så lenge kjole og antrekk forøvrig passer anledningen. Anonymkode: 2500d...91e 5
MortenMinstelønn Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Hvem i all verden skulle si noe negativt om det, bortsett fra hu på veggen fra 1798? Jeg begynner å forstå at dere kvinner har virkelig mange flere ting å tenke på enn menn. 7
Ullvott Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Jeg forstår hvorfor du vil, men synes ikke de «espadrillos-sålene» høres særlig fine ut sammen med en lett silkekjole. Kall meg gjerne «hu på veggen fra 1798», og det er ikke kilehælen som sådan, men den flettede strå-sålen som gjør utslaget for meg. Hva er kleskoden? Til mørk dress ville jeg sagt ok. Til finere kleskode enn mørk dress ville jeg sagt nei. (Eller alternativt ville jeg tatt dem med, hatt dem i garderoben og byttet til disse skoene utpå kvelden når det skal danses.)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Hvem i all verden skulle si noe negativt om det, bortsett fra hu på veggen fra 1798? Jeg begynner å forstå at dere kvinner har virkelig mange flere ting å tenke på enn menn. Dette er et underforum for mote. Selv om vi synes det er gøy med klær og sko, så betyr det ikke at vi ikke har andre "viktigere" interesser. Du har sikkert en del interesser jeg ikke deler. Betyr ikke at dine interesser er viktigere eller mindre viktige enn mine. Anonymkode: 0166c...8ea 2
cilla89 Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Dersom kleskoden er pent, dress eller mørk dress så hadde jeg kjørt på 🙂 Ved smoking eller galla så hadde jeg tatt de med meg, sittet i vonde sko under middag og byttet til de der på festen. Tross alt bedre enn barbent pga vonde sko 😂
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg forstår hvorfor du vil, men synes ikke de «espadrillos-sålene» høres særlig fine ut sammen med en lett silkekjole. Kall meg gjerne «hu på veggen fra 1798», og det er ikke kilehælen som sådan, men den flettede strå-sålen som gjør utslaget for meg. Hva er kleskoden? Til mørk dress ville jeg sagt ok. Til finere kleskode enn mørk dress ville jeg sagt nei. (Eller alternativt ville jeg tatt dem med, hatt dem i garderoben og byttet til disse skoene utpå kvelden når det skal danses.) Kleskoden er mørk dress. "Sommerlig pentøy" sier venninnen min. Er enig med deg i at de er på kanten, stilmessig, men de er bare så behagelige og praktiske. (sliter med høye hæler i mer enn et par timer) Anonymkode: 0166c...8ea
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Det passer fint, tenker jeg! Det er mest behagelig med sko en orker å gå og danse i!! Anonymkode: 45821...ebd 1
Ullvott Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kleskoden er mørk dress. "Sommerlig pentøy" sier venninnen min. Er enig med deg i at de er på kanten, stilmessig, men de er bare så behagelige og praktiske. (sliter med høye hæler i mer enn et par timer) Anonymkode: 0166c...8ea Da tror jeg vi tenker ganske likt. Det er bedre med sko du holder ut i enn sko som gjør vondt, og så lenge kleskoden ikke er mer formell enn mørk dress ville jeg gått for disse skoene
MortenMinstelønn Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et underforum for mote. Selv om vi synes det er gøy med klær og sko, så betyr det ikke at vi ikke har andre "viktigere" interesser. Du har sikkert en del interesser jeg ikke deler. Betyr ikke at dine interesser er viktigere eller mindre viktige enn mine. Hva mente du med det? Det er en knapp som heter "siste ti innlegg." Så havnet jeg her og hadde tydeligvis en mening her også. Forsto du meg slik at jeg var sarkastisk eller nedlatende? Jeg kjenner kvinner i det virkelig liv. Virkelig. Jeg vet dere har flere detaljer rundt skjønnhet enn de fleste menn. Det var bare morsomt ment. (Jeg er også klar over jeg statistisk sett har flere detaljer om garasjebygging:)) Uten at det gjør treplanker viktigere enn antrekk i et bryllup. Slapp av litt, da. Er ikke din fiende. Lite opptatt av kjønn bortsett når jeg velger partner. Endret 4. juni 2019 av MortenMinstelønn 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 20 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Hva mente du med det? Det er en knapp som heter "siste ti innlegg." Så havnet jeg her og hadde tydeligvis en mening her også. Forsto du meg slik at jeg var sarkastisk eller nedlatende? Jeg kjenner kvinner i det virkelig liv. Virkelig. Jeg vet dere har flere detaljer rundt skjønnhet enn de fleste menn. Det var bare morsomt ment. (Jeg er også klar over jeg statistisk sett har flere detaljer om garasjebygging:)) Uten at det gjør treplanker viktigere enn antrekk i et bryllup. Slapp av litt, da. Er ikke din fiende. Lite opptatt av kjønn bortsett når jeg velger partner. Ok, peace ✌️Ikke meningen å kjønnskategorisere deg heller. Jeg liker også å hamre. Men jeg liker også ha en meningsutveksling om sko 😉 Anonymkode: 0166c...8ea 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 Om dresscode er sommerlig pent, er de absolutt innafor. Jeg stusser mer over at du skal kombinere dem med silkekjole. For meg passer espadrilles sammen med stoffer som bomull, lin, krepp etc. Til silke bør man ha pumps eller pene sandaler av noe slag (trenger ikke være høy hæl). Anonymkode: 4cb1a...a12 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 Ingen legger merke til skoene dine uansett Anonymkode: 624f0...66b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #14 Skrevet 5. juni 2019 Åh de var fine 😍 Anonymkode: d037c...721 1
Luckiness Skrevet 5. juni 2019 #15 Skrevet 5. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kleskoden er mørk dress. "Sommerlig pentøy" sier venninnen min. Er enig med deg i at de er på kanten, stilmessig, men de er bare så behagelige og praktiske. (sliter med høye hæler i mer enn et par timer) Anonymkode: 0166c...8ea Om hun sier "sommerlig pentøy" så synes jeg absolutt disse skoene er innafor. Synes de ser pene ut jeg. Hadde antrekket vært galla hadde de ikke passet, men nå er ikke kleskoden den heller. 2
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2019 #17 Skrevet 5. juni 2019 Det er sjelden det er galla i sommerbryllup. Kjenner dere noen som har hatt den kleskoden?? Jeg kjenner ingen og vet ikke om noen som har vært i bryllup med DEN kleskoden. Disse skoene passer helt fint og vil gå til en rekke kjoler. Jeg ville kjøpt de i en beige eller bruntone for da passer de til enda flere kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå