AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har hatt sex med en gift mann i ca fem månender. De har flere små barn sammen å syns hun burde få vite at mannen er utro,så hun selv kan bestemme om vil leve sammen med han eller skille seg. Jeg kontaktet henne å fortalte at mannen er utro å hvor lenge det hadde pågått. Jeg sendte også bevis på at det stemmer,jeg sendte screenshoot av smsmeldinger mellom oss som viser at han har vært her pga sex. Hun valgte å kaste mannen ut. Nå er det gått ca 3 uker siden jeg fortalte det å fikk plutselig brev av politiet idag. De har fått en anmeldelse på meg fra denne konen der hun anmeldte meg for "krenkelse av privatlivets fred" der gjerningsdatoen er den dagen jeg fortalte at mannen var utro. Kan hun virkelig komme noe vei med denne politianmeldelsen?? Anonymkode: aa667...1c1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Nøyaktig hva slags kontakt har du hatt med henne? Kun 1 sms eller mer? Anonymkode: 93f01...7f8 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Hvis du bare har sendt et par sms'er så kan du slappe av, ingen blir straffet for det. Anonymkode: d6a11...06d 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hva slags kontakt har du hatt med henne? Kun 1 sms eller mer? Anonymkode: 93f01...7f8 Vi snakket en del sammen på meldinger men det vat fordi hun ville vite mer og spurte konkrete spørsmål. Spurte om hun ønsket å se bevis på at det jeg sier faktisk stemmer å det ville hun. Så sendte som sagt screenshoot av 2 smser mellom meg og mannen hennes. Jeg var hele tiden høflig og grei selv når hun slenger masse dritt til meg. Anonymkode: aa667...1c1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 4. juni 2019 Tror ikke du skal ta den almeldelsen så veldig alvorlig. Den er totalt patetisk. Ta det for det det er: irrasjonell reaksjon fra en kvinne som er helt i oppløsning fordi mannen har vært utro. Den blir nok henlagt. Men la den dama være for fremtiden. Anonymkode: ddc6d...279 70
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi snakket en del sammen på meldinger men det vat fordi hun ville vite mer og spurte konkrete spørsmål. Spurte om hun ønsket å se bevis på at det jeg sier faktisk stemmer å det ville hun. Så sendte som sagt screenshoot av 2 smser mellom meg og mannen hennes. Jeg var hele tiden høflig og grei selv når hun slenger masse dritt til meg. Anonymkode: aa667...1c1 Da trenger du ikke å bekymre deg Anonymkode: 93f01...7f8 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du bare har sendt et par sms'er så kan du slappe av, ingen blir straffet for det. Anonymkode: d6a11...06d Når hun sa at hun ikke ønsket å snakke mer med meg så tok jeg selvsagt ikke mer kontakt. Er 3 uker siden vi sist hadde kontakt. Har også bedt mannen slutte å kontakte meg. Anonymkode: aa667...1c1 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skal ta den almeldelsen så veldig alvorlig. Den er totalt patetisk. Ta det for det det er: irrasjonell reaksjon fra en kvinne som er helt i oppløsning fordi mannen har vært utro. Den blir nok henlagt. Men la den dama være for fremtiden. Anonymkode: ddc6d...279 Har ingen ønske om å ha kontakt med verken henne eller mannen hennes så blir ikke noe problem å la de være i fred. Anonymkode: aa667...1c1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 Du er ikke uskyldig i dette her. Du var sammen med en gift mann, vell vitende om at han var gift. Håper du blir anmeldt. Anonymkode: 85e74...552 16
kikkana Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 Nå har du faktisk vært omtrent like moralsk god som den mannen. Selv om du faktisk forsøkte å gjøre en god gjerning med å melde ham til kona ( noe usikker på om du gjorde det av moralsk grunn eller for å lage ufred). Men selvsagt kommer ikke denne damen noen vei med dette her. Du har ikke gjort noe som er straffbart i norge. Bare i fundamentale religiøse land slikt straffes. 12
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er ikke uskyldig i dette her. Du var sammen med en gift mann, vell vitende om at han var gift. Håper du blir anmeldt. Anonymkode: 85e74...552 Hadde du lest innlegget så hadde du sett at jeg allerede ER politianmeldt. Men kan ikke skjønne hvordan hun kan komme noe vei med anmeldelsen,har jo ikke gjort annet enn å si henne sannheten om mannen hennes. Anonymkode: aa667...1c1 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke uskyldig i dette her. Du var sammen med en gift mann, vell vitende om at han var gift. Håper du blir anmeldt. Anonymkode: 85e74...552 Hun er helt uskyldig, det er ikke ulovlig med utroskap på den ene eller andre måten i Norge. Les deg opp på norske lover Anonymkode: 93f01...7f8 30
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #13 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke uskyldig i dette her. Du var sammen med en gift mann, vell vitende om at han var gift. Håper du blir anmeldt. Anonymkode: 85e74...552 Det er ikke ulovlig. Anonymkode: aaa39...88d 20
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #14 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, kikkana skrev: Nå har du faktisk vært omtrent like moralsk god som den mannen. Selv om du faktisk forsøkte å gjøre en god gjerning med å melde ham til kona ( noe usikker på om du gjorde det av moralsk grunn eller for å lage ufred). Men selvsagt kommer ikke denne damen noen vei med dette her. Du har ikke gjort noe som er straffbart i norge. Bare i fundamentale religiøse land slikt straffes. Nei er det jeg også mener,at jeg kan ikke se at jeg har gjort noe straffbart. Har kun vært hyggelig og grei på meldingene til henne. Anonymkode: aa667...1c1 1
SoWhat? Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 Fint! La vær å informere. Det har jeg skrevet mange ganger her inne! Slutt å være hevngjerrige og hevnlystne, og pass på dere selv. Til pass for deg Ts. Du har ditt liv, de har deres. Vis respekt. Tror ikke det kommer mye ut av anmeldelsen, men du har kanskje lært. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 Må nesten le... du var høflig og grei? Du pulte mannen hennes over lengre tid. Jeg skjønner at hun er forbanna og slenger dritt om deg. Anonymkode: 5d437...72f 38
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #17 Skrevet 4. juni 2019 Hun kommer ingen vei med anmeldelsen, dessverre. Anonymkode: 98e55...598 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #18 Skrevet 4. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke uskyldig i dette her. Du var sammen med en gift mann, vell vitende om at han var gift. Håper du blir anmeldt. Anonymkode: 85e74...552 🙄 Strider dette mot norsk lov? Anonymkode: fe885...00b 17
SoWhat? Skrevet 4. juni 2019 #19 Skrevet 4. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi snakket en del sammen på meldinger men det vat fordi hun ville vite mer og spurte konkrete spørsmål. Spurte om hun ønsket å se bevis på at det jeg sier faktisk stemmer å det ville hun. Så sendte som sagt screenshoot av 2 smser mellom meg og mannen hennes. Jeg var hele tiden høflig og grei selv når hun slenger masse dritt til meg. Anonymkode: aa667...1c1 Høflig og grei? At det går an å understreke det i din posisjon. Jeg!! 4
FrodeF Skrevet 4. juni 2019 #20 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Strider dette mot norsk lov? Anonymkode: fe885...00b § 266. Hensynsløs atferd Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd forfølger en person eller på annen måte krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå