Gå til innhold

Svigermor angrep meg i dag!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beslutning.

Anonymkode: 6fd4c...339

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

All kommunikasjon var via min samboer, han ble beskyld for å forandre seg fordi han hadde vært sammen, all krangler og bråk var med samboer både på telefon og via facebook flere dager i uka, jeg var aldri involert,  likevel fikk jeg skylden, selvom det var en felles beskyldning, det var mye dårlig oppførsel (som han burde å tatt med de) som jeg aldri sa noe om, og overså,

selvom når svigermor stormet inn dag 2 når jeg var veldig syk og sengelignende, og skrek "hva er det som skjer, er vi ikke velkommen" fordi hun ikke kunne sitte i stua, min samboer og svigerfar drev å satte opp kleskapet i soverommet, så der kunne ikke jeg ligge, hun tok med seg ikea skuff, og banket og slo og lagte et helvetes unødvendig bråk, og snakket høyt om at man burde å være to stk for å sette sammen en skuff fra IKEA. Jeg sa fortsatt ingenting og lott henne holde på. Jeg kan nevne flere sitausjoner både fra svigerfar og svigermor.

Så hvem var det her som gikk til krig??

skulle stå beslutning.

Skrevet

Regner med at dere har hatt en krangel; høres ut som mannen din har sladret til mamma.... patetisk. Kan tenke meg at det hun reagerer mest på er at du dro og tok med deg deres felles barn. Litt avhengig av hvor gammelt barnet er dette, men å dra etter en krangel og ta med seg barnet er dårlig gjort imo. Det kan ligge en slags trussel i det. Mannen min gjorde det en gang for lenge siden.... gjort i affekt, men ikke bra. 

Kanskje hun er redd for å miste kontakten med barnebarnet sitt hvis det blir et brudd? Uansett, det gjør ikke saken bedre å gå til verbalt angrep slik hun gjorde. Og å kalle deg lat, ubrukelig og endatil sjekke om du rer opp senga di 😳

Det er bare usaklig og invaderende. Ikke akseptabel oppførsel uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

jeg er ikke feilfri. Dette menneske har ikke likt meg fra starten av. Først var det ignorering, til tider hyggelig men veldig negativ og nå i det siste agressiv. Hun har hatt episoder der hun angrep( verbalt) folk på butikken eller flyet. Hun mener at hun har rett og si ifra og irettesette når det passer henne.

I det siste har jeg begynt å gi motstand og det gjør at hun mister kontroll. 

Det som skjedde med samboer er dumt og vi er begge enige at vi er ferdig med sånne ,, stikke av,, situasjoner. Barna hans liker meg og det vet hun godt. 

Problemet er at ingenting vi gjør er godt nok og jeg nekter å omgås henne pga hun har fornærmet meg og vært stygg mot meg flere ganger. Samboer får gjøre akkurat som han vil og være med sine foreldre. Han vil ikke pga hun lager dårlig stemning og er kritisk til alt vi gjør.

Ja. Jeg mener at hun angrep meg. Når noen står og skriker av full hals i ansiktet på Meg der jeg er redd å bli slått så er det angrep for meg.

Anonymkode: 59680...206

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...