AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Samboer og jeg hadde en diskusjon der jeg reiste på hytten med mitt og vårt felles barn for å ta en liten pause og slappe av. Han ble hjemme med sine barn. I dag kom jeg hjem og holdt på å å pakke ut. Plutselig stormer hun inn og spør hvor har jeg vært? I det jeg svarer skriker at jeg får bare flytte ut og at jeg er et mønster og en forferdelig person. Ingen i familien liker meg. De har ikke kontakt med resten av familien. At jeg er lat og ubrukelig og rer ikke opp sengen engang 😳 hun har sjekket det sier hun! Jeg prøvde å roe henne ned. Nei . Hun fortsetter å rope og skrike. Til slutt stormet hun ut . dette er ikke første gang hun er stygg med meg, men denne gangen vurderte jeg å ringe sykebil. Hun virket helt gal. Anonymkode: 59680...206
Forundret.. Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg hadde en diskusjon der jeg reiste på hytten med mitt og vårt felles barn for å ta en liten pause og slappe av. Han ble hjemme med sine barn. I dag kom jeg hjem og holdt på å å pakke ut. Plutselig stormer hun inn og spør hvor har jeg vært? I det jeg svarer skriker at jeg får bare flytte ut og at jeg er et mønster og en forferdelig person. Ingen i familien liker meg. De har ikke kontakt med resten av familien. At jeg er lat og ubrukelig og rer ikke opp sengen engang 😳 hun har sjekket det sier hun! Jeg prøvde å roe henne ned. Nei . Hun fortsetter å rope og skrike. Til slutt stormet hun ut . dette er ikke første gang hun er stygg med meg, men denne gangen vurderte jeg å ringe sykebil. Hun virket helt gal. Anonymkode: 59680...206 Kjenner jeg har lyst til å være litt glad i min svigermonster når jeg leser slikt. 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 4. juni 2019 Han mannen din må jo baksnakke deg noe så intenst. Jeg hadde ikke giddet det der. Anonymkode: 7e1a4...260 70
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Samboer og jeg hadde en diskusjon der jeg reiste på hytten med mitt og vårt felles barn for å ta en liten pause og slappe av. Han ble hjemme med sine barn. Har en følelse av at noen detaljer mangler her, no offense 😉 Anonymkode: 3115f...772 26
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Bra forsøk, troll. Anonymkode: 2eb95...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han mannen din må jo baksnakke deg noe så intenst. Jeg hadde ikke giddet det der. Anonymkode: 7e1a4...260 ja dessverre, eller sagt noe uten å innse AT det setter ts i dårlig lys, exen min gjorde gang på gang., Anonymkode: 6fd4c...339 1
SoWhat? Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Ikke helt heldig å skille søsken på den måten. At du drar avgårde med felles barn og dine. Hun blir nok redd og fortvilet når han blir der alene med kun sine. Ikke ok. Men. Det er deres liv, ikke hennes. Skulke ønske du visste hva min svigermor var i stand til. Eller kanskje ikke 😕 hun er nok redd Ts. Og derav litt gal.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Han snakket ikke med henne, men en av ungene fortalte at vi reiste på hytten. Dette er ikke første gang hun ber meg pakke og dra. Jeg er nødt å ha døren låst fra nå av. Mannen kranglet med henne i dag og ba henne holde seg langt vekke. I det ene øyeblikket trodde jeg at hun skal hoppe på meg. Så agressiv hun var. ts Anonymkode: 59680...206 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg hadde en diskusjon der jeg reiste på hytten med mitt og vårt felles barn for å ta en liten pause og slappe av. Han ble hjemme med sine barn. I dag kom jeg hjem og holdt på å å pakke ut. Plutselig stormer hun inn og spør hvor har jeg vært? I det jeg svarer skriker at jeg får bare flytte ut og at jeg er et mønster og en forferdelig person. Ingen i familien liker meg. De har ikke kontakt med resten av familien. At jeg er lat og ubrukelig og rer ikke opp sengen engang 😳 hun har sjekket det sier hun! Jeg prøvde å roe henne ned. Nei . Hun fortsetter å rope og skrike. Til slutt stormet hun ut . dette er ikke første gang hun er stygg med meg, men denne gangen vurderte jeg å ringe sykebil. Hun virket helt gal. Anonymkode: 59680...206 Du får ta det ned din samboer. Han får ringe sin mor og si at han setter telefonen på høytaler. Du hører på - hun legger seg langflat. Alternativ: all kontakt kuttes til hun legger seg langflat. Hver gang hun har et overtramp kuttes all kontakt først en mnd, så 2, så 4 og til slutt 1 år av gangen. Eventuelt får du gå i brudd. En tosk av en fyr som lar moren sin trampe på seg, barna sine og familien sin, det trenger ingen. Så du vinner jo uansett her... Anonymkode: 9ad50...5e4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Ikke helt heldig å skille søsken på den måten. At du drar avgårde med felles barn og dine. Hun blir nok redd og fortvilet når han blir der alene med kun sine. Ikke ok. Men. Det er deres liv, ikke hennes. Skulke ønske du visste hva min svigermor var i stand til. Eller kanskje ikke 😕 hun er nok redd Ts. Og derav litt gal. Han reiser ofte bare med sine for å få litt egen tid. Det liker barna. Denne gangen hadde vi en krangel der jeg ikke ville ha dårlig stemning hjemme og tok pause. Ts Anonymkode: 59680...206
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 Har manger MYE av historien... Anonymkode: 425cd...aed 4
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 5 minutter siden, SoWhat? skrev: Ikke helt heldig å skille søsken på den måten. At du drar avgårde med felles barn og dine. Hun blir nok redd og fortvilet når han blir der alene med kun sine. Ikke ok. Men. Det er deres liv, ikke hennes. Skulke ønske du visste hva min svigermor var i stand til. Eller kanskje ikke 😕 hun er nok redd Ts. Og derav litt gal. Redd og fortvilet? Hvorfor i helvete skulle hun være redd og fortvilet? Kan han ikke ta vare på unger? 19
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #13 Skrevet 4. juni 2019 Hadde vært enda mer interessant å hørt din samboers og din svigermors versjon, gitt...... Anonymkode: a4d3f...9ab 3
Tøytigern Skrevet 4. juni 2019 #14 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært enda mer interessant å hørt din samboers og din svigermors versjon, gitt...... Anonymkode: a4d3f...9ab Hvorfor det? Svigermonstere kan gjøre mye rart. Blant annet bidra til ting som gjør at folk som TS drar på hytten med ungene sine. 9
SoWhat? Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han reiser ofte bare med sine for å få litt egen tid. Det liker barna. Denne gangen hadde vi en krangel der jeg ikke ville ha dårlig stemning hjemme og tok pause. Ts Anonymkode: 59680...206 Ok. Den er vel grei nok da. Men ikke bry deg så mye om det. Hun er bare fortvilet. Er nok mye bakenforliggende her? Uansett så er det deres liv, og hun bør dempe seg. Men du vet. Barna ens er barna ens uansett. Tenk deg i hennes sted? Vi glemmer ofte å sette oss inn i andres situasjon! Helt typisk det. Men hun skal ikke angripe deg! Ikke på noen måte. Det ofte her inne at noen anbefaler å kontakte foreldre til voksne mennesker, så dette er kanskje vanlig på norsk? At foreldre skal og bør bry seg om barn er voksne også? ikke vet jeg.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 Lurer på hvorfor alle svigermødre er gale her på KG jeg...
SoWhat? Skrevet 4. juni 2019 #17 Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, Tøytigern skrev: Redd og fortvilet? Hvorfor i helvete skulle hun være redd og fortvilet? Kan han ikke ta vare på unger? Man vil alltid tenke på hvordan ens barn har det uansett alder på dem! Men fra det å tenke og bekymre seg er langt fra å handle da. Men ofte jeg ser her inne at det anbefales å snakke med den andres foreldre?! Så... Men jeg er mot det da.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #18 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Hvorfor det? Svigermonstere kan gjøre mye rart. Blant annet bidra til ting som gjør at folk som TS drar på hytten med ungene sine. Har aldri opplevd noen svigermødre eller samboere som har oppført seg sånn som disse hysteriske kvinnfolka på KG har, gitt.... Så de har vel like mye skyld begge parter.... Anonymkode: a4d3f...9ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #19 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært enda mer interessant å hørt din samboers og din svigermors versjon, gitt...... Anonymkode: a4d3f...9ab Som sagt vi har kranglet og ordnet opp i det. Dagen i dag har vært helt vanlig med barna og aktiviteter. Hun har aldri likt meg , men har holdt seg på avstand med små stikk. For noen måneder siden hadde hun utbrudd der hun var sur på meg . denne gangen var det helt forferdelig. Han ignorerer henne og hun blir mer og mer vanskelig. Barna unngår henne også pga hun baksnakker oss og er negativ. jeg lurer på om hun holder på å bli alvorlig psykisk syk. ts Anonymkode: 59680...206 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #20 Skrevet 4. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har manger MYE av historien... Anonymkode: 425cd...aed Spiller jo ingen rolle. Man tramper ikke bare inn i andres hjem og oppfører seg slik. Anonymkode: f2489...7e8 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå