Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er veldig attraktivt om en mann er handy, fordi det er positivt med problemløsningsevne, interesse for å ivareta ting, kunne gjøre prosjekter sammen og være en hjelpsom fyr. Jeg er handy selv også, så målet er ikke å lene seg på noen, mer å dele verdier og interesser

Anonymkode: c7bcb...d26

• Liker 1
Skrevet

JA til handy menn (og damer)! Sukk..har en mann som ikke finnes handy, jeg er langt mer handy enn han er og tar som regel de tyngste takene i oppussing men han puster og peser over en malekost. Heldigvis er både pappa og svigerfar handy menn og kommer innimellom for å hjelpe. Tror den generelle handy-mannen døde ut med generasjonen over vår (er 35 år). Mannen blir svett og forbanna av den minste ting vi ordner i hjemmet..han er veldig god i FIFA og skytespill på playstationen sin da. Heia mannen anno 2021 😛 

PS: Jeg lager 90% av middagene men det er fordi jeg liker det og syntes det er gøy. Barna er vi selvfølgelig like mye med! De er ikke en oppgave som må gjøres men mennesker som fortjener samvær med både mor og far! Blir helt matt av de som skal pushe de over på en forelder fordi de er "jobb"🙄

Anonymkode: c9c66...2ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og du er kvinnen i forholdet og tar all matlaging, vasking, klesvask og unger? Jeg tenker siden du nevnte det om å være mannen i forholdet.. 

Anonymkode: b5fa2...2e6

Ja, faktisk. Bortsett fra det med barna, slike holder jeg meg langt unna. 

Skrevet

Vilje til å forsøke å løse ting er egentlig tilstrekkelig. Ikke være hjelpeløs i forhold til at praktiske ting som må løses, men villig til å finne ut hvordan det skal gjøres, og så forsøke. 

Jeg ønsket forøvrig også en handy mann, men jeg falt for en som ikke var det. Da frafalt ønsket.

Det kommer seg imidlertid litt og litt. Jeg er handy. Han har etterhvert blitt interessert i å delta, og selvtillit på å klare praktiske ting øker gradvis. Nå hender det at han på eget initiativ fikser ting. Har sett på og hjulpet til så mange ganger at han våger det. Så får han jo såpass med skryt når han gjør slikt at det trolig inspirerer til gjøre mer av det. 😄

Vilje og å våge er det man trenger for å være /bli handy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...