AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har ikke hofter, heller ikke lår, og for ikke stor rompe, men jeg har pupper og det som hører med til en kvinne. Hva slags klær skal jeg kjøpe for å se femin ut...det er vanskelig å finne noe til en som meg som er 36 år. Trenger virkelig gode tips og gode råd. Anonymkode: 8f928...7dc
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Alt! Du er jo dødsheldig, føler alle klær som er i motebildet nå passer best på rette, slanke kropper. Jeg har pærefasong og finner omtrent ikke bukser eller skjørt som ser pene ut. Om jeg hadde mer rett og gutteaktig figur ville jeg gått i løse, luksuriøse bluser, minimalistiske kjoler og "cigarette pants". Gjort det mer feminint med smykker og røde lepper. Tilda Swinton-stil! Anonymkode: 581bb...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Det heter guttekropp Anonymkode: 7437d...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Boykropp? Hva er det? Er det guttekropp du mener? Ingen kvinner har guttekropp, det er noe bare usikre mennesker kaller det. Anonymkode: 2455d...df0 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Boykropp? Hva er det? Er det guttekropp du mener? Ingen kvinner har guttekropp, det er noe bare usikre mennesker kaller det. Anonymkode: 2455d...df0 Blås i bagatellene.......bruk tiden til noe mer noe nyttig og svar heller ts. Anonymkode: 8f928...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Hva er boy-kropp? Dette må være et troll, ingen kvinner på 36 år har så dårlig ordforråd. Anonymkode: 7f2bd...d1a 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt! Du er jo dødsheldig, føler alle klær som er i motebildet nå passer best på rette, slanke kropper. Jeg har pærefasong og finner omtrent ikke bukser eller skjørt som ser pene ut. Om jeg hadde mer rett og gutteaktig figur ville jeg gått i løse, luksuriøse bluser, minimalistiske kjoler og "cigarette pants". Gjort det mer feminint med smykker og røde lepper. Tilda Swinton-stil! Anonymkode: 581bb...f4d Stemmer i stor grad med motormerker det du sier der. Fikk høre av ei lærerinne at det var fordi mange av klesdesigneren var homofile menn. Måtte le litt av det. Anonymkode: cf311...af0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blås i bagatellene.......bruk tiden til noe mer noe nyttig og svar heller ts. Anonymkode: 8f928...7dc Jeg synes faktisk ikke det er en bagatell å tenke at kvinner som ikke har store rumper og lår og pupper ser ut som gutter. Det er både stygt mot seg selv å tenke sånn og det er stygt mot andre. Det er en kvinnekropp selv om en ikke ser ut som Kardashian. Jeg har aldri sett en eneste kvinne som ser ut som en mann i kroppen. Anonymkode: 2455d...df0 1
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boykropp? Hva er det? Er det guttekropp du mener? Ingen kvinner har guttekropp, det er noe bare usikre mennesker kaller det. Anonymkode: 2455d...df0 Ingen kvinner har guttekropp, alle har vagina og de fleste har pupper. MEN de finnes kvinner som er bygget som menn, dvs brede skuldre, v-rygg, små pupper, rett midje og rette hofter samt liten rumpe. Da ligner kroppen gjerne mer på en guttekropp enn en jentekropp. Kjoler med a-snitt kan gi kurver ,samt slike bukser som de kulottebuksene som er så populære nå. Men jeg er enig med de over her som sa at en rett kropp kler det meste. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, SupaWoman skrev: Ingen kvinner har guttekropp, alle har vagina og de fleste har pupper. MEN de finnes kvinner som er bygget som menn, dvs brede skuldre, v-rygg, små pupper, rett midje og rette hofter samt liten rumpe. Da ligner kroppen gjerne mer på en guttekropp enn en jentekropp. Kjoler med a-snitt kan gi kurver ,samt slike bukser som de kulottebuksene som er så populære nå. Men jeg er enig med de over her som sa at en rett kropp kler det meste. Som for eksempel Keira Knightley? Du synes hun ser mer ut som en mann enn som en dame? Så om du ikke visste at hun var kvinne så hadde du trodd hun var mann? Anonymkode: 2455d...df0 1
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som for eksempel Keira Knightley? Du synes hun ser mer ut som en mann enn som en dame? Så om du ikke visste at hun var kvinne så hadde du trodd hun var mann? Anonymkode: 2455d...df0 Nei, hun har både definert midje hofter og pupper. Vet ikke om mange menn som har det. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 Synes Patricia Bright har utrolig mange gode tips for den kroppstypen. Anonymkode: bba8c...01d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #13 Skrevet 4. juni 2019 Synes det høres ut som du har en helt vanlig, fin kvinnekropp. Anonymkode: b11f5...17f 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. juni 2019 #14 Skrevet 4. juni 2019 DETTA Kan jeg ingenting om... https://www.zalando.no/evenandodd-snekkerbukse-blue-denim-ev421n03g-k11.html a.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 12 minutter siden, SupaWoman skrev: Nei, hun har både definert midje hofter og pupper. Vet ikke om mange menn som har det. Keira Knightley er vel nesten så flatbrystet en kvinne kan bli. Hun er ganske som en strek. Det er bare å lete frem bikinibilder av henne så ser du. Men hun ser fortsatt ut som en kvinne på tross av dette. Og det er du jo enig i. Ergo er ikke femininitet definert i rumpe, lår og pupper. Det er veldig enkelt å kle seg feminint. Jeg som ikke har verdens største innsving i midje selv bruker highwaist bukser og bluser med v-utrigning og putter blusen nedi buksa. Så enkelt kan det gjøres, men om TS ser ut som en mann vil hun nok fortsatt se ut som en mann. Jeg tror dog ikke at hun ser ut som en mann, det er bare noe som sitter i hodet. Anonymkode: 2455d...df0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 Altså, jeg tror TS har skjønt poenget deres nå. Gi noen henne gode motetips, eller hold snavla. Anonymkode: 581bb...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skinny jeans Anonymkode: 45aa6...8ab NEI! Det får henne til å se ekstremt tynn og formløs ut! Til TS: Du er heldig og kan gå i hva du vil, se bare på modellene! De fleste av dem har kropper uten former! Anonymkode: 58e24...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå