Gå til innhold

Hvilken hjemmemaskin mest effektiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil hovedsakelig trene rumpe, lår og mage. Bedre kondisjon. Målet er å få bort 10 kilo som har kommet på det siste året. Hater treningsstudio så det kommer ikke til å skje. Har dårlig med mulighet til å ut å gå ellerjogge da jeg har små barn. 

Trappemaskin? Tredemølle? Noe annet? Hvor bør jeg kjøpe fra? Brukt eller ny? Noen forslag? 

Anonymkode: 38b45...873

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle investert i et treningsapparat hadde det helt klart blitt tredemølle. For meg passer det best siden jeg hater å syke, ro osv. Den vi har er fra Sportmaster

Anonymkode: 50d03...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde investert i en multigym fra typ XXL eller lignende - da får man trent gjennom hele kroppen. Koster fra 4k og oppover. Har du ikke mulighet til å ha barna i vogn/sykkelvogn eller lignende? Gå/sykle til jobb? Enklere å få til kondisjonstrening uten noe utstyr enn å få til ordentlig styrketrening (finnes masse fine kroppsvektøvelser, altså, men blir fort kjedelig, og det kan være vanskelig å få god progresjon etter hvert). 

Anonymkode: f1cc8...355

• 4 måneder senere...
Skrevet

Den mest effektive maskinen er den du bruker.

For meg er det tredemølle og slynge, for andre kan det være spinningssykkel  og/eller mulitigym.

Finn ut hva du liker, gjør treningsavtaler med deg selv, og hold avtalene :)

Anonymkode: a1c5f...83b

Skrevet

Romaskinen er min favoritt! Med riktig teknikk trener du så og si hele kroppen.

Anonymkode: b77d9...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...