Gå til innhold

Hvitvin til en på 60 år, hva skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peil på vin av noe som helst slag.. Jeg er student og min tante ønsket seg hvitvin av meg :) noen som har en god å anbefale som ikke er veldig dyr? Vi skal spleise 4 personer på hvitvin, enten så kan vi kjøpe en som er dyr, eller flere flasker av billigere slag :)

Anonymkode: d4024...705

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du aner noe om hva din tante liker, kan du få god veiledning på polet!

Anonymkode: d622d...1f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å heller gå ned i antall og opp i pris. Det er så mye morsommere å få (og gi bort) "skikkelig" vin som man kanskje ikke hadde tatt seg råd til selv, enn "forbruksvare". :) 

Men hva du skal kjøpe blir veldig vanskelig å gi råd om, siden jeg ikke aner hva slags vin jubilanten liker. Søt? Tørr? Halvtørr? Mineralpreg? Frukt- og bærpreg? Etc. 

Anonymkode: 6a38b...6c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler å heller gå ned i antall og opp i pris. Det er så mye morsommere å få (og gi bort) "skikkelig" vin som man kanskje ikke hadde tatt seg råd til selv, enn "forbruksvare". :) 

Men hva du skal kjøpe blir veldig vanskelig å gi råd om, siden jeg ikke aner hva slags vin jubilanten liker. Søt? Tørr? Halvtørr? Mineralpreg? Frukt- og bærpreg? Etc. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du aner noe om hva din tante liker, kan du få god veiledning på polet!

Anonymkode: d622d...1f3

Hun sier ingenting om det, hun har en vinklubb og jeg tror hun liker det meste egentlig! 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier ingenting om det, hun har en vinklubb og jeg tror hun liker det meste egentlig! 

Da anbefaler jeg i alle fall å satse på kvalitet fremfor kvantitet. :) Og så spør dere på Vinmonopolet om de har noe spennende eller nytt å anbefale i prisklassen dere er ute etter. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...