Hilde1302 Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Sønnen min er ikke så glad i typisk sjokoladekake, men han liker glasuren. Han har bursdag snart og jeg er ikke flink til, eller vant med å bake. Har en ide om å kjøpe ferdig sukkerbrød med to lag. Dynke med melk og ha vaniljekrem mellom lagene og eventuelt også bringebærsyltetøy i ene laget. Også sjokoladeglasur på toppen. Tror dere dette blir godt, eller blir det bare kvalmt? Andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Blir nok godt det. Men ville prøvd å lage bunnen selv. Jeg kan virkelig ikke lage noe som helst, seriøst lever på pølser nesten. Jeg ville overraske kjæresten, så prøvde meg på bakgrunn. Fulgte oppskriften til punkt og prikke, ble bra! Smaker 10 ganger bedre enn kjøpt. Anonymkode: f39ea...4cc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Om du ikke vil bake fra bunn er faktisk Toro sukkerbrød (pose) bedre enn de ferdig lagde kakebunnene du får kjøpt i butikk. Jeg ville droppet syltetøy , da det blir veldig søtt og heller brukt ferske bær fra butikken (de er gode nå) , sammen med vaniljekrem. Ville laget en sjokoladekrem , ikke glasur. Lykke til, dette fikser du! Anonymkode: ec469...69b
Pal Fungi Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 https://www.detsoteliv.no/oppskrift/blotkake-med-vaniljekrem-og-sjokoladekrem
Muskath Skrevet 7. juni 2019 #5 Skrevet 7. juni 2019 Har du prøvd å bake «Drømmen» til han? Den er lettere enn vanlig sjokoladekake og veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå