Gå til innhold

Forsøkte å drepe sin kone...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det. Han ville muligens ha prøvd å forklare det med selvmord?

Fyren er uansett sprøere enn en havrekjeks virker det som. Han er kanskje mentalt sett allerede i en "annen dimensjon"?

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o helt utrolig hvor syke enkelte kan bli

Skrevet

det mest utrolige er vel at dama ikke reagerer større når gubben kjører bilen ut i vannet med deres fellesbarn, men venter på neste anfall gubben får. Hallo liksom. Er noe som skurrer i hele historien synes nå jeg da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dama hadde vel en feit livsforsikring som han ville ha klørne i.

Skrevet

pøh.. En EKTE mann ville ha klart det på første forsøk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, dette er en pinglete fyr. Ikke noe nøling blant oss ordentlige menn, bare delete med én gang!

Gjest SumoBryter
Skrevet
det mest utrolige er vel at dama ikke reagerer større når gubben kjører bilen ut i vannet med deres fellesbarn' date=' men venter på neste anfall gubben får. Hallo liksom. Er noe som skurrer i hele historien synes nå jeg da.[/quote']

Mmm... Hun må kanskje ha trodd at det var uhell, men alikevel... Jeg lurer på hvor mange mennesker velger å ta selvmord med en gitarforsterker i badekaret. Og hadde han husket hansker da.

Hvis man tar selvmord med en gitarforsterker putter man forsterkeren inn først eller legger man seg først for så å plukke forsterkeren fra gulvet ... forsterkere kan være ganske tunge....

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs om mannen ikke hadde fått et forklaringsproblem der om han hadde lyktes. Men er og enig i at det var rart at dama ikke reagerte første gangen, spesielt om hun hadde en livsforsikring på et par millioner som nevnt i artikkelen. Eller kanskje den var tegnet uten hennes vitende.

Skrevet

Syke mennesker. Syke, syke, syke mennesker. At det går an...

Gjest Gjesta
Skrevet

Tenker han angrer ganske heftig nå siden dama lever og forsterkeren er ødelagt ;)

Gjest SumoBryter
Skrevet
Tenker han angrer ganske heftig nå siden dama lever og forsterkeren er ødelagt ;)

:ler::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...