Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104265 Men jeg lurer på hvordan han hadde forklart dødsfallet hennes spesielt med en våt forsterker ved siden av badekaret....
Sheba Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Tja, si det. Han ville muligens ha prøvd å forklare det med selvmord? Fyren er uansett sprøere enn en havrekjeks virker det som. Han er kanskje mentalt sett allerede i en "annen dimensjon"?
Gjest Madam Felle Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 :o helt utrolig hvor syke enkelte kan bli
BayliZ Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 det mest utrolige er vel at dama ikke reagerer større når gubben kjører bilen ut i vannet med deres fellesbarn, men venter på neste anfall gubben får. Hallo liksom. Er noe som skurrer i hele historien synes nå jeg da.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Dama hadde vel en feit livsforsikring som han ville ha klørne i.
Donnie Darko Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 pøh.. En EKTE mann ville ha klart det på første forsøk.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Ja, dette er en pinglete fyr. Ikke noe nøling blant oss ordentlige menn, bare delete med én gang!
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 det mest utrolige er vel at dama ikke reagerer større når gubben kjører bilen ut i vannet med deres fellesbarn' date=' men venter på neste anfall gubben får. Hallo liksom. Er noe som skurrer i hele historien synes nå jeg da.[/quote'] Mmm... Hun må kanskje ha trodd at det var uhell, men alikevel... Jeg lurer på hvor mange mennesker velger å ta selvmord med en gitarforsterker i badekaret. Og hadde han husket hansker da. Hvis man tar selvmord med en gitarforsterker putter man forsterkeren inn først eller legger man seg først for så å plukke forsterkeren fra gulvet ... forsterkere kan være ganske tunge....
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #9 Skrevet 30. april 2005 Spørs om mannen ikke hadde fått et forklaringsproblem der om han hadde lyktes. Men er og enig i at det var rart at dama ikke reagerte første gangen, spesielt om hun hadde en livsforsikring på et par millioner som nevnt i artikkelen. Eller kanskje den var tegnet uten hennes vitende.
Trampe Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Syke mennesker. Syke, syke, syke mennesker. At det går an...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #11 Skrevet 2. mai 2005 Tenker han angrer ganske heftig nå siden dama lever og forsterkeren er ødelagt
Gjest SumoBryter Skrevet 3. mai 2005 #12 Skrevet 3. mai 2005 Tenker han angrer ganske heftig nå siden dama lever og forsterkeren er ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå