Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjobing.

Leste på en liste over "verdens verste jobber" at en av dem var Animal masturbator.  Det tenker jeg er langt mer behagelig enn min jobb.  Er det mulig å bli i Norge?  Kan ikke helt se for meg at man tar en lang veterinær/agronomutdanning for å ta på seg slike oppgaver, kanskje det faktisk er en egen jobb?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hva innebærer den jobben? 

Skrevet

Regner med det handler om avl, høste sæd liksom.  Siden prostitusjon ikke var på listen.

Skrevet
Akkurat nå, Ullvott skrev:

Så med andre ord: ja, stillingen finnes. Den bare heter noe litt mindre vulgært. :fnise: 

Skal nok klare å tilpasse språkbruken i søknaden, er vant til å slikke ræv.

AnonymBruker
Skrevet

Sæd fra premieokser og avlshingster med flere er kjempedyrt. 

Det er ikke en jobb man betror til hvem som helst. 

Anonymkode: 25e90...a0d

Skrevet

"De andre kommer ikke på jobb i dag," får en ny betydning. 🙉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Får meg til å tenke på da jeg for mange år siden hadde en sommerjobb som dreng på et hestesenter. Og så ei dame som drev å samlet opp sæd fra en kjent travhest. Hun fikk ikke noe ut av stakkaren og begynte å dra penisen opp og ned med hånden for å få fortgang i sakene. Priceless 😀

Anonymkode: fa3dd...a32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en jobb. Men den heter åpenbart noe annet enn «dyrerunker», og med din innstilling, vil du neppe få en slik jobb. 

Anonymkode: 79acc...d86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det som veterinærstudent, men det er ikke veterinærer som gjør det. Og du runker jo ikke da, bare samler sæden.

Anonymkode: ff8d0...31e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en jobb. Men den heter åpenbart noe annet enn «dyrerunker», og med din innstilling, vil du neppe få en slik jobb. 

Anonymkode: 79acc...d86

Tja. Vil tro man kan virke for entusiastisk også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...