Gå til innhold

Wow for en pris på denne strandeiendommen på Snarøya :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå. Kunne gjerne ha bodd der 😍

Men da må jeg bytte jobb 🤣

Skrevet

Området er fint, men jeg synes huset var kjedelig jeg liker ikke slike firkanta murhus. Innsiden var ganske fint.

Uansett 85 millioner for det er galskap etter min mening. 

• Liker 3
Skrevet

Det var jo et flott sted, men hva i all verden er det med plassen som rettferdigjør den prisen ?

Det der ikke ut som om tomten er så stor heller. 

• Liker 2
Skrevet

Egen brygge :ninuskapus:

Ble ikke superimponert over selve huset, men elsker eiendommen! 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 6/4/2019 at 6:37 PM, Infinity said:

Det var jo et flott sted, men hva i all verden er det med plassen som rettferdigjør den prisen ?

Det der ikke ut som om tomten er så stor heller. 

Jeg kan ikke forklare en så høy pris, men egen strandlinje og 2 dypvannsbrygger betaler man for. Man kan legge til store båter der. Sol hele dagen. Teksten avslører vinrom også. Integrert dobbeltgarasje er praktisk.  Det at det er få bilder innvendig tilsier at de respekterer privatlivet til folk som kan kjøpe noe til denne prisen. Jeg antar at det er mye fint vi ikke får se. Om denne prisen kan forsvares, må markedet si noe om. Det er kombinasjonen av dette og 10km til Karl Johan som er prisdrivende. Jeg tipper dog at prisen er for høy. Har vokst opp 5 min unna. Vet litt om stedet. 

Anonymkode: a4153...095

• Liker 1
Skrevet

Ville gjerne hatt det om det lå på andre siden av Oslo og jeg hadde pengene....

AnonymBruker
Skrevet

Området var greit nok, men finnes maaange områder som er mye finere, spesielt på vestlandet, spesifikt sogn og fjordane. Da får man lignende utsikt til MYE billigere pris... Huset var ikke fint heller, så hadde ikke kjøpt det om jeg hadde pengene. :P 

Anonymkode: 21a83...739

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hinsides høy pris for et ordinært hus, tross strandlinje og stor tomt i Oslo.

Anonymkode: ac2e1...32a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde glatt tatt huset og eiendommen, men tror nok boligen er litt overpriset.

Anonymkode: 5fe45...071

Skrevet

Kjøpt for 18,1 mill i 2004. 85 mill virker i overkant ambisiøst. Et par naboeiendommer er solgt for 23,5 og 27 mill i senere tid (2012/-13). Tanken er nok mye gratis omtale som Norges dyreste eiendom på Finn, så går den for 29 mill i det skjulte...

Gjest Kritt
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Området var greit nok, men finnes maaange områder som er mye finere, spesielt på vestlandet, spesifikt sogn og fjordane. Da får man lignende utsikt til MYE billigere pris... Huset var ikke fint heller, så hadde ikke kjøpt det om jeg hadde pengene. :P 

Haha, tror nærhet til Oslo var ett av kriteriene her, om du ikke fikk det med deg :P 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, A-hunter said:

Kjøpt for 18,1 mill i 2004. 85 mill virker i overkant ambisiøst. Et par naboeiendommer er solgt for 23,5 og 27 mill i senere tid (2012/-13). Tanken er nok mye gratis omtale som Norges dyreste eiendom på Finn, så går den for 29 mill i det skjulte...

Nja, de får nok mer enn det. Men neppe 85 mill.

Dette er en funkisperle på vestvendt eiendom i Norges dyreste strøk, så dyr blir den jo. Men det kan tenkes at de nåværende eierne har ødelagt mye med downlights og sånt, da.

Anonymkode: 5fe45...071

AnonymBruker
Skrevet

For de av dere som ikke skjønner seg på prisen, dere skjønner dere ikke mye på denne nisjen. Man betaler selvfølgelig ikke 85 millioner for et firkantet murhus. Det er alt annet man betaler for. 

Anonymkode: 6ebcb...1f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Kritt skrev:

Haha, tror nærhet til Oslo var ett av kriteriene her, om du ikke fikk det med deg :P 

Det fikk jeg ikke med meg :P 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de av dere som ikke skjønner seg på prisen, dere skjønner dere ikke mye på denne nisjen. Man betaler selvfølgelig ikke 85 millioner for et firkantet murhus. Det er alt annet man betaler for. 

Anonymkode: 6ebcb...1f4

Ja, det var bare det at « alt annet»  ikke var så imponerende.

AnonymBruker
Skrevet

Drømmehuset😍 Bor bare et par km unna da. Men en funkis med strandlinje hadde ikke vært dumt. 

Anonymkode: d3ff2...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...