Sliten&kjørt52 Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 ❔ Hva er beste måte å gjøre det på, -for å vite att Søster finner \ får det hun trenger å finne \ få, -hvis jeg skulle dø a. 1
Pillarguri Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Testament kan du oppbevare gratis i skifteretten. i Bergen holder de til på Tinghuset. 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2019 Supert, -er ikke mange kontorer jeg vet hvor er, men de kjenner jeg. ... Tusen takk for svar. a.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 16 timer siden, Pillarguri skrev: Testament kan du oppbevare gratis i skifteretten. i Bergen holder de til på Tinghuset. Deponering hos tingretten koster 920 kr. Videre benyttes ikke begrepet skifterett lenger da tingrettene som hovedregel behandler skiftesaker. Anonymkode: 05be3...29f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, Palme skrev: Kan du ikke fortelle dem hvor det ligger? Dersom man oppbevarer slike ting hjemme hos seg selv, så har man null og niks garanti for at familien faktisk følger det man ønsker i testamentet sitt. Kanskje de finner på å kaste hele greia, og heller gjør ting på deres egen måte? Anonymkode: b0373...e52 1
Pillarguri Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Deponering hos tingretten koster 920 kr. Videre benyttes ikke begrepet skifterett lenger da tingrettene som hovedregel behandler skiftesaker. Anonymkode: 05be3...29f Takk for ny informasjon. Dette var jeg ikke klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå