Gå til innhold

Bodylotion uten parfyme?

Gjest Litjmæ

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ

Jeg tror de har økt mengden klor i vannet her, for jeg har begynt å bli mye mer tørr etter at jeg har dusjet...

Pleier egentlig ikke å bruke bodylotion og oppdaget at alle jeg hadde i skapet var med parfyme. Det vil jeg ikke ha, det er da nok med en lukt - den av den faktiske parfymen jeg ev bruker...

Så - er det noen som kan anbefale en god bodylotion uten parfyme? Hadde jo vært supert om den gikk an å få kjøpt på SN eller noe sånt, da jeg bor i Sverige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Mener du helt uten lukt, da er utvalget begrenset. Clinique har en lotion i diger flaske som heter All About Moisture, men selv den lukter litt. Tror prisen er ca 250 for 400 ml.

Hvis du takler svak lukt, er bodylotionene fra L'Oreal supre, og koster i tillegg lite.

*BodylotionfetisjistLilith*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Mener at Body Shop har noen uparfymerte body lotion

Ja de har en som heter Vitamin E. Synes det er greit med parfymefri dusjsåpe og parfymefri bodylotion, da kommer lukten på parfymen bedre frem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly

Jeg er helt sikker på at de har flere på apoteket!

Jeg er fornøyd med ting jeg har prøvd fra Eucerin, og det er parfymefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Nå er jo ikke den e-vitaminserien fra Body Shop parfymefri, men den egner seg godt til tørr hud, særlig dusjkremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er helt sikker på at de har flere på apoteket!

Jeg er fornøyd med ting jeg har prøvd fra Eucerin, og det er parfymefritt.

Eucerinproduktene lukter jo litt, altså er de ikke helt parfymefrie. Men jeg synes de lukter mildt og fint, rett og slett rent. Det samme gjelder ting fra Sebamed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Eucerinproduktene lukter jo litt, altså er de ikke helt parfymefrie. Men jeg synes de lukter mildt og fint, rett og slett rent. Det samme gjelder ting fra Sebamed.

Da kan ikke vi ha prøvd de samme produktene :wink:

Jeg har karbamidkremene til ansikt og føtter -lukter ingenting (ok, muligens et snev av et eller annet på ansiktskremen, men det fordamper tvert! Men at det er parfyme får du meg IKKE med på!)

Ellers har jeg prøvd diverse solkremer, ingen parfyme what so ever :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Da kan ikke vi ha prøvd de samme produktene :wink:

Jeg har karbamidkremene til ansikt og føtter -lukter ingenting (ok, muligens et snev av et eller annet på ansiktskremen, men det fordamper tvert! Men at det er parfyme får du meg IKKE med på!)

Ellers har jeg prøvd diverse solkremer, ingen parfyme what so ever :-)

OK, jeg har ikke prøvd den serien, men solkremene er uparfymerte, det husker jeg. Tenkte bare på den røde serien. My mistake :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren
Nå er jo ikke den e-vitaminserien fra Body Shop parfymefri' date=' men den egner seg godt til tørr hud, særlig dusjkremen.[/quote']

Min e-vitaminserie lukter iallefall ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Dermalogica siner er supre' date=' lukter sitron og er helt parfymefri![/quote']

Er det sterk sitronduft?

Uavhengig av lukt da jenter - hvilken bodylotion liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Uavhengig av duft:

(1) Biotherm Anti-Drying Bodymilk (tyntflytende, gir masse fukt, ikke klissete. Lukter sitrus, men ikke slik at det henger igjen)

(2) L'Oreal Nutrilift (nyyyydelig; fantastisk lotion til fantastisk pris. Lukter litt pudderaktig/vanilje--diskret)

(3) Vichy Lipidiose 2 fra apoteket (når ingenting annet hjelper. Rik og tykk, men trekker godt inn)

Jeg har så tørr hud at jeg bruker bodylotion etter hver dusj, året rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Neutral er uten parfyme. Den har de på apoteket, og tror jeg har sett den på Vita også. Har ikke prøvd, men prisen er grei, så den er nok verdt et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...