Gjest Minetingogspørsmål Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Vi annonserte at vi ønsket oss bonus besteforeldre, vi har møtt ett koselig ektepar som gjerne ønsket seg barnebarn, da de ikke har barnebarn selv. Kontakten startet på mail (vi hadde opprettet en anonym mail adresse for formålet). Hvor damen svarte at hun gjerne ville ta rollen, hun hadde tenkt på og ønsket dette lenge, og passet derfor veldig fint når annonsen vår dukket opp. Hun hadde diskutert det innad i familien , og eget barn og ektefelle var veldig enig i valget. Jeg tenker da at hun har tenkt nøye over dette. Mtp at hun har diskutert dette med sin nærmeste familie, så tenker jeg også at hun/de ønsker enn viss plass i vårt liv. Nå har vi møtt de fem ganger, på ca fem måneder. Vi har gått skogstur, barna har lekt rundt oss mens vi har pratet. Hun har vært her hos meg tre ganger alene mens mennene har vært på jobb. Jeg pleier få melding etter vi har vært sammen, om at det var ett koselig møte. Jeg føler likevel jeg trenger litt råd for å komme videre i relasjonen. Tenker hun kanskje at relasjonen skal være dette? Og møtes for kaffe drikking og at barna skal på en måte bare se at vi omgås andre trygge voksne ? Det kan jo også hende at hun tenker at det vil utvikles etterhvert? Jeg tenker at jeg synes det er litt på sin plass snart at vi kanskje også kan se hvor se bor? At hun kan legge opp til at vi f eks kan få komme hjem til dem , og at hun kan slippe seg litt løs med barna på sin egen hjemmebane? Hvordan type treff ser dere for dere er naturlig? Nå tenker jeg kanskje at steget må tas videre? Hun skrev jo i svaret på annonsen at hun gjerne ville være en type bestemor som var tilstede og fulgte barnas utvikling med mer , og da tenker jeg at man må gjøre ting som skaper felles trygghet?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Kan du ikke snakke med henne om det? Anonymkode: c4e15...e71
Gjest Minetingogspørsmål Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke snakke med henne om det? Anonymkode: c4e15...e71 Vi har sendt litt mailer etter første treff, hvor jeg spurte hva hun tenkte rundt rollen, og da stoler jeg på dette. Jeg tenker at jeg kan jo ikke be meg selv til noens hjem? Og at det er naturlig at de også tar intuitiv? De vet jo helt sikkert hvordan man bygger relasjon, og også mtp at barn er avhengig av en viss kontinent 😊 Hun skrev jo virkelig hva hun ønsket. Jeg vil jo ikke skremme vekk. Endret 4. juni 2019 av Minetingogspørsmål
Sokkar Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Aner ikke hvordan dette skal gjøres? Men jeg synes du kan vise interesse neste gang? Spørre om dere kan få komme og se hvordan de bor? Det er ikke uhøflig, når hun har utrykt ønske om en slik kontakt 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå