Mimosa Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 Jeg tar gjerne imot tips om en bra sminkefjerner til ansikt, som lett fjerner fdt, pudder o.l
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Det er jo veldig avhengig av hva slags hudtype du har...Jeg, som har kjempetørr hud, kan for eksempel ikke bruke renseprodukter som skummer, som de fleste her inne elsker. Til normal hud er Special Cleansing Gel fra Dermalogica kjempebra.
Mimosa Skrevet 29. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2005 Jeg har vel blandingshud tenker jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Jeg har vel blandingshud tenker jeg. Da vil nok Special Cleansing Gel passe bra. Tyntflytende gele som skummer, men tørker ikke ut.
Gjest hjalmarlover Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Til blandingshud er special cleaning gel god som Lilith skrev...Jeg har også blandingshud,men liker bedre Ultracalming cleanser-iallfall om vinteren. Den er mildere og tørkere ikke ut huden min på noen måte-men den fjerner bra sminke. Jeg syns disse to produktene er de beste renseproduktene jeg noen gang har testet. Jeg få litt feter hud om våren/sommeren og da er special cl velig bra,men om vinteren blir huden min veldig fort tørr og da liker jeg bedre ultracalming. Hvis du ønsker en lit billigere variant,liker jeg godt Avene(apotek) og Elisabeth Arden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå