AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 At de har gjort kriminelle ting. Gjort ting som er forkastelige osv. Og at hvis du fikk vite så hadde du endret oppfatning om hvem de var? Anonymkode: 36a0d...1c3
pautina Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Har fått vite overraskende ting om mange jeg kjenner...i noen tilfeller endrer jeg litt syn på personen fordi det viser karaktertrekk jeg mener ikke er greit. Men i det store og det hele hadde aldri det som bor i ett menneske fått kjøpe hus i et pent strøk så jeg prøver å forholde meg til hvem de er nå:) Min sti er selvfølgelig heller ikke ren... 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har fått høre mye rart. Men jeg forholder meg til den de er i dag. Jeg gidder ikke bruke energi på andres fortid. Anonymkode: 7bd0d...715 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Ser relativt ofte mennesker som har en personlighet der de er i stand til å gjøre eller si kjipe ting. I noen tilfeller ser jeg noen som har psykopatiske trekk, pedofile trekk, tendens til å være voldelig osv. Har for eks en mann i slekten som er typisk dress og utad selvsikker og suksessfull, som jeg mistenker har misbrukt barna på et vis. Enten fysisk eller psykisk. Men det eneste det har å si, er at jeg selv er forsiktig rundt de jeg merker ikke er til å stole på. Ellers later jeg som normalt, med mindre jeg har bevis eller ser at noen plager noen i øyeblikket. Man merker på en person som de har tendenser til å være kverulanter, blande seg, kan bli sinte osv. Så det kommer aldri som lyn på klar himmel når den nye kjæresten til noen banner og blir sur fordi han hadde en diskusjon med noen. Man merker hvem som har tendens til å bli sur og ta ting personlig, hvem som vil være in your face osv Anonymkode: eb4c0...0e0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har blitt kjent med folk jeg aldri trodde kunne begå noe kriminelt, og fått vite i etterkant at de har gjort noe fryktelig jeg aldri kunne sett for meg. Veldig rart, da jeg aldri har vært ukomfortabel i personens nærvær. Anonymkode: 7fb9a...077
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Jepp. Er nabo med ei dame fra et europeisk land som som kaller seg for noe annet enn det hun faktisk heter. Hun smisker mye, og henger med lokale kvinner(den typen uten selvinnsikt)som har fått en knekk i livet. Disse har hun manipulert trillrundt, og sammen har de gått ut for å gjøre has på meg. Jeg valgte nemlig å komme meg bort fra henne for lenge siden, da jeg innså at hun hadde narsissistiske trekk. Ikke er det mulig å stole på henne, og nå har hun fått de aller fleste over på sin side. Alt hun trengte å gjøre var å spille skuespill, smiske, spre usanne rykter og bestikke nøkkelpersoner.. Hun så tidlig hvilket flott liv jeg hadde med mine venner. Og mitt barn var populært i barnehagen, noe hun ikke tålte å høre. Da iverksatte hun straks sin kampanje, for å ta alle vennene fra barnet mitt. Dette lyktes hun med ved å alliere seg med foreldrene, og sprøyte dem full av løgner om meg. Ting får bare være slik dem er i dag, og folk må få tro på hva de vil. En person som er psykopat/narsissist har helt utrolige krefter og vil greie å vende om alle på sin vei, unntatt slike som meg. Jeg er uansett ikke interessert i å ha noe med hennes venner å gjøre. Hun har gjort dem om til "flyvende aper", og skapt seg et perfekt univers hvor tilhengerne tilber henne. Helt utrolig.. Vel, uansett. Jeg regner med at denne damen er desperat fordi hun har noe på seg fra fortiden. Hun måtte handle raskt slik at hun fikk meg inn i det negative og granskende fokuset. Bare slik kunne hun slippe unna. Ingen vil noensinne mistenke en sosialt vellykket person i det hele tatt. Men slike som meg som blir presset utenfor, blir det. Jeg tror hun har jobbet på bordell før, og har fått fortalt at hun har slitt med å holde på venner før. Hun har bodd på flere steder, og tidligere venner skal ha "løpt" fra henne. Nå har hun flyttet inn i bygden under falsk flagg, og lever ut sitt skuespill. Det er så tragisk at folk biter på! Hele dama er bare helt kunstig, og alt er bare skuespill... Anonymkode: b9140...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå