AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Hei. Jeg jobber som ekstravakt i hjemmesykepleien, og der har jeg jobbet i snart 4 år nå. Sjefen spurte om jeg ville jobbe i sommer, og det sa jeg ja til. Sommerturnusen min er enda ikke på plass, og jeg begynner om under 2 uker. Ringte sjefen i dag og hun sier bare at det dukket opp noen problemer som gjør at det tar tid. Er dette ok? Er det ikke en regel som sier at jeg skal få sommerturnusen min så og så lenge før? Kjenner dette irriterer meg. Anonymkode: d4a74...856
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Det kan ha dukket opp sykemeldinger eller at noen har sluttet. Vil ikke si det er ok, men det er ikke så mye du kan gjøre Anonymkode: 3cec3...b28 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Det er jo egentlig ikke ok, men hvis dette er problemer som har dukket opp nylig som sjefen faktisk ikke kunne ha forutsett eller gjort noe med tidligere, så er det kanskje ikke så mye å få gjort med det. Anonymkode: 44727...3e1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Hjelpeturnus skal ut senest 14 dager før den starter. Men det er ikke så mye du får gjort med at du ikke har fått den så lenge du bare jobber som tilkallingsvikar/ekstra. Anonymkode: f0cd9...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå